Már korábban leállt a Dodge Viper gyártása és azóta az üzemnek is találtak újabb feladatot, az amerikai márka mindent maga mögé utasító izomautója, a Dodge Challeger Demon is kipörgött, nagyjából egy év alatt minden darab gazdára talált a 3300 példányban gyártott autóból. Az utolsó két bitang Dodge-nak aukción kerestek gazdát, ahol 1 millió dollárt, tehát közel 300 millió forintos összeget csengetett ki érte a nyertes. A Dodge természetesen jótékonysági célra ajánlotta fel a befolyó összeget.

Az utolsó Viper és a 3314-es Dodge Challenger Demon ezzel a márka legértékesebb autóivá léptek elő. De vajon hogyan lehetséges az, hogy 3314-es sorszámú legyen egy olyan autóból, amiből az ígéretek szerint csupán 3300 készült. Beleszámolták volna az előszériás példányokat vagy prototípusokat? Nem. Végül valóban 3300 példány került a vevőkhöz, ugyanis három autó szállítás közben leégett, a maradék 11 pedig minőségi kifogások miatt ki sem jutott az üzemből.

Nincs a Demonnál gyorsabb autó a negyedmérföldes gyorsulási versenyeken. Annyira, hogy az ezzel foglalkozó NHRA ki is tiltotta az autót a versenyekről. A motorháztető alatt lévő kompresszoros V8-as motor 840 lóerős, mellé 1044 Nm nyomatéka van. 89 centiméteren át tartja levegőben első kerekeit a gyorsulás alatt, ami világrekord. Álló helyzetből 100 km/órás sebességre 2,4 másodperc alatt gyorsul. A néhány megvásárolható extrát, mint az ülések vagy a szerszámkészlet jelképes 1 dollárért adták hozzá.