Több konstrukcióról is akadnak képek a neten, az egyik 1989-ből származó, gyári kivitelről még könnyen elhisszük, hogy valahol mentőként szolgált.

Ezek a kombi Ladák dinnye helyett sérülteket szállítottak (majd később inkább dinnyét) 1

Sík padló, könnyen mosható felületek, munkalámpa: innen nézve a gyors beavatkozáshoz megfelelő az átalakítás, már csak egy VFTS motor kellene, hogy a bejutás ideje is minimálisra csökkenjen

Ezek a kombi Ladák dinnye helyett sérülteket szállítottak (majd később inkább dinnyét) 2

Akad egy másik átírat is, ahol a magasságot is megemelték, így azért könnyebb a mentősök munkája. Ezt a verziót a finnek készítették, egy Jugoszláviában gyártott, hosszított alapra.

Ezek a kombi Ladák dinnye helyett sérülteket szállítottak (majd később inkább dinnyét) 3Ezek a kombi Ladák dinnye helyett sérülteket szállítottak (majd később inkább dinnyét) 4

A műfajt végül Szerbiában vitték tökélyre, valódi, nagy dobozos felépítményt varázsoltak a Lada kombi hátsó felére. Ebből viszont nem csak életmentésre szánt, hanem a halál utáni teendők elvégzésére is alkalmas kivitel is készült.

Ezek a kombi Ladák dinnye helyett sérülteket szállítottak (majd később inkább dinnyét) 5Ezek a kombi Ladák dinnye helyett sérülteket szállítottak (majd később inkább dinnyét) 6Ezek a kombi Ladák dinnye helyett sérülteket szállítottak (majd később inkább dinnyét) 7

Végül pedig befejezésként pár hosszított darab az eredeti Jugoszláv flottából (erre építették a finnek az emelt tetős saját verziójukat), ami civil életet kezdett.

Ezek a kombi Ladák dinnye helyett sérülteket szállítottak (majd később inkább dinnyét) 8Ezek a kombi Ladák dinnye helyett sérülteket szállítottak (majd később inkább dinnyét) 9Ezek a kombi Ladák dinnye helyett sérülteket szállítottak (majd később inkább dinnyét) 10Ezek a kombi Ladák dinnye helyett sérülteket szállítottak (majd később inkább dinnyét) 11