Mindenki tisztában van vele, hogy a Seat a Volkswagen-csoport tagja, és a Leon például egy átcímkézett Golf. No de mégis, ott a Cupra, a vérbő, spanyol, szenvedélyes sportkivitel, aminél még fájóbb látni, hogy még külön motorburkolat sem jár. Egyszerűen csak átragasztják a márkajelzést, a fedelet gyártó fröccsöntő sort nyilvánvalóan nagyobb költség lenne átállítani egy ekkora eltérés miatt. Egyszerűbb a kupakokat legyártani.

A hozzászólások között akadt egy Skoda is, szintén hasonló témában.

Másik példánk már saját, az Opel-felvásárláshoz köthető, a képeken az Opel Grandland X és a Peugeot 308 SW kulcsai láthatóak. Tökéletesen azonosak, szintén túl apró részlet ahhoz, hogy emiatt költségbe verje magát a PSA, inkább simán átcímkézték az indítókulcsot.