Az 50-es éveiben járó, dán születésű, de amerikai formatervezőként számon tartott Henrik Fisker még 1989-ben kezdte pályafutását a BMW újító fejlesztéseiért felelős részlegen. Az egyik első projektje az E1 nevű elektromos, apró tanulmányautó volt, majd megalkotta a Z07-es roadstert, ami akkora siker lett, hogy a BMW úgy döntött, apró változtatásokkal – mint például a nyitható tető – csinál belőle egy kis szériát. Ebből lett a Z8-as BMW, amilyet James Bond is használt. Fisker neve még az első X5-öshöz is kötődik. Ezt követően az Aston Martinnál folytatta pályafutását.

Egészen 2005-ig, amikor megalapította saját cégét, ahol kezdetben egyedi autók tervezését és kivitelezését vállalták. Az egyik ilyen projektjük volt a Latigo, mellyel azok számára szerettek volna kedveskedni, akiknek felfordult a gyomruk, ha a Chris Bangle által tervezetet 6-os BMW-re néztek, de a technika és a vezethetőség fontos szempont volt nekik. Fisker új karosszériát rajzolt az autóra és úgy tervezte, hogy letol belőle egy 150 darabos szériát. Egyes források szerint egy koncepció és a képen látható M6 alapú példány született, mások 15 autót említenek. Annyi biztos, hogy nincs belőle sok.

Nincs még egy ilyen M6-os BMW 2Nincs még egy ilyen M6-os BMW 3

Kétség sem fér ahhoz, hogy az autó orra kapcsán jó nagy adag ihletet merített az Aston Martinnál eltöltött pár évből, a maszk egyértelműen másik művét, a Vantage-et idézi. Sokkal egyedibbre sikerült az autó hátulja, amiről eltűnt a jellegzetes Bangle-fenék, helyette vékony csíklámpák figyelnek a szögletesebb faron. Az elsőként legyártott autó gépházteteje alatt 370 lovas V8-as lapult, ám ez a plakett szerinti első példány az M6-oson alapul, ennek megfelelően itt egy 5 literes, szívó V10-es lakik, amit az RD Sport 665 lóerőre mérgesített.

Az eladó példányt belül barna bőr borítja, órájában pedig kevesebb mint 37 ezer kilométer van. A Fisker Latigo nagyjából 56,2 millió forintnak megfelelő összegért állt elő, amennyiben a kedves vevő hozta hozzá az alapot (előtte vett egy 6-ost). A képeken látható példány 105 ezer dollárért vásárolta meg új tulajdonosa, tehát úgy 27,3 millióért csapott le rá.