Az elszállt projektautók közös vonása, hogy a végére már minden fontos alkatrész kicserélődik, és maga a bódé csupán halvány mementója a régi, gyári állapotnak. Ez a bolgár Lada is így járt, motorterében meglepő választásként egy 1993-as, VR6-os 2,8 literes blokk dolgozik, méghozzá méretes, T67 T04R turbófeltöltővel szerelve.

A blokk mögött egy 2007-es BMW 530D ZF váltója található, ami remélhetőleg elbírja a tengernyi nyomatékot. A kirakósba nem csak német egység került, a hátsó differenciálmű egy  Volvo 940 TD-ből érkezik.

Természetesen egyedi futómű készül, és a projekt folyamatosan halad, de van még tennivaló. Az elsődleges cél 500 lóerő, egy tökéletesen álcázott csomagban. Ha elkészül, és nem rántja szét magát az első kövér gáznál, biztos iszonytatóan félelmetes móka lesz a vas.

Kívülről egy átlag Lada, de a lemez alatt pokoli szörnyeteg bújik 1Kívülről egy átlag Lada, de a lemez alatt pokoli szörnyeteg bújik 2Kívülről egy átlag Lada, de a lemez alatt pokoli szörnyeteg bújik 3Kívülről egy átlag Lada, de a lemez alatt pokoli szörnyeteg bújik 4Kívülről egy átlag Lada, de a lemez alatt pokoli szörnyeteg bújik 5Kívülről egy átlag Lada, de a lemez alatt pokoli szörnyeteg bújik 6Kívülről egy átlag Lada, de a lemez alatt pokoli szörnyeteg bújik 7Kívülről egy átlag Lada, de a lemez alatt pokoli szörnyeteg bújik 8Kívülről egy átlag Lada, de a lemez alatt pokoli szörnyeteg bújik 9Kívülről egy átlag Lada, de a lemez alatt pokoli szörnyeteg bújik 10Kívülről egy átlag Lada, de a lemez alatt pokoli szörnyeteg bújik 11Kívülről egy átlag Lada, de a lemez alatt pokoli szörnyeteg bújik 12Kívülről egy átlag Lada, de a lemez alatt pokoli szörnyeteg bújik 13