A Porsche 904-es a ’60-as évek közepén jelent meg és leginkább Carrera GTS néven ismert, tervezésekor pedig azt volt a fő szempont, hogy igazán sokféle versenyen indulhasson, ezért lehet, hogy nemcsak négyhengeres, hanem hat- és nyolchengeres motorokkal is szerelték attól függően, hogy éppen milyen versenysorozatban indult. Mivel ekkoriban még homologizációs példányokat is kötelező volt utcára ereszteni, ezért a Porsche villámgyorsan legyártott belőle 100 darabot, amit hamar el is kapkodtak.

A vörös és ezüst színben pompázó darabot szerencsére nem a világtól elzárva tartották éveken át, míg az ára a csillagos egekbe kúszott, hanem aktívan versenyeztek vele igencsak eredményesen különféle amerikai sorozatokban, de olyan elegáns rendezvényeken is megállta a helyét, mint a Concours d’Elegance.

Teljes restauráláson esett keresztül, amivel többnyire az eredeti állapotot állították helyre, kivéve a kipufogót, melyet kicsit barátságosabb hangvételűre cseréltek, de korszakhoz hű formában. A középen elhelyezett 2 literes, négyhengeres boxermotor 200 lóerős teljesítményét 7000-es fordulaton adja le és egy ötfokozatú váltón keresztül jut el a hátsó kerekekhez. Bár nem tűnik erősnek, a Carrera GTS súlya alig több mint 650 kilogramm.

A kis négyhengeres motor hat másodperc körüli 100-as gyorsulást produkál és akár 260 km/órás sebességgel is repítheti a pillekönnyű sportkocsit. Csupán 106 darab készült belőle, így egy eredeti példánynak meg is kérik az árát, tehát új tulajdonosának akár 470 millió forintot is ki kell fizetnie a Porsche 904-esért.