A Bugatti EB 110 önmagában is nagyon ritka sportkocsi, hiszen összesen csak 139 darab készült belőle 1991 és 1995 között, kevesebb, mint a LaFerrariból. Ám van néhány igazán különleges darab, az utolsó néhány EB 110, amelyek már nem a Bugatti gyártott le.

1995-ben ugyanis tönkrement a Bugatti és a felszámolás során a megmaradt alkatrészeket és néhány még fel nem használt vázat, illetve félkész autót a német Dauer Sportwagen cég vásárolta meg. Az elemek felhasználásával megépítették az öt kocsit, amelyeket Dauer EB 110 néven értékesítettek. Ezek közül eladó egy, mélyfekete fényezéssel és rúzsvörös belsővel.

A kocsi alapját a Bugatti EB 110 erősebb és könnyebb változata, a Supersport adja, olyan, amilyet anno Michael Schumacher is birtokolt. Ebben a 3,5 literes V12-es, négyturbós motor erősebb, 560 helyett 612 lóerős változata dolgozott, amellyel a hivatalos specifikáció szerint 348 km/órás végsebességre volt képes. A hatfokozatú manuális váltóval és négykerék-hajtással szerelt sportkocsi elméletileg 3,2 másodperc alatt gyorsult százra.

A márkaalapító Ettore Bugatti születésének 110. évfordulójára született sportkocsi ezen darabjáért 1,15 millió dollárt, nagyjából 300 millió forintot kérnek a londoni kereskedésben. Óriási összeg, de milliárdos gyűjtőknek megérheti a különleges autó, főként, hogy korábbi tulajdonosai nem használták agyon a kocsit, mindössze 1050 mérföldet (1690 km) hajtottak bele.

Az EB 110 története azonban nem a Dauernél fejeződött be, mert az a vállalkozás is csődbe ment később. Az ott megmaradt alkatrészek Toscana-Motorshoz kerültek 2011-ben.