A Lexus LFA-nak esélye sem volt nem legendává válni, a japánok jó előre leszögezték, hogy csupán 500 darabot készítenek a sportkocsiból, aminek természetesen minden példánya villámgyorsan gazdára talált. Sokak számára volt csábító a megbízhatóan működő, de igencsak kihegyezett versenytechnika, amit hosszas fejlesztés után 2009-ben mutattak meg a nagyközönségnek a Tokiói Autószalonon.

Egyike a legdrágább sorozatgyártású japán autóknak a Yamaha által hangolt, 72 fokos hengerszögű V10-es motorralt szerelt, szénszálas elemekből épülő LFA. A tízhengeres motor 4,8 literes lökettérfogatú, melyből 560 lóerős teljesítményt és 480 Nm forgatónyomatékot hoztak ki. A motor villámgyorsan felpörög akár 9000-as fordulatig, ezért a fordulatszámmérő digitális, hiszen egy analóg mutató nem lett volna képes követni a motort. Maximális fordulatszám mellett a 9,75 métert tesznek meg a dugattyúk másodpercenként.

Míg a legtöbben szokványos színekben rendelték meg a különleges sportautót, addig valaki már akkor is a legritkábbat szerette volna, ezért döntött a barnás árnyalat mellett, melyhez narancssárga színű bőrbelsőt párosított. Így lett a 95-ös sorszámú LFA az egyik legritkább, hiszen ebből a színből csupán ez az egy darab készült az eladó állítása szerint. Ráadásul a képek tanúsága szerint is hihető a 2000 kilométer alatti futásteljesítmény.

Több mint 170 millió forintnak megfelelő összeget szeretne kapni jelenlegi tulajdonosa a 3,6 másodperc alatt 100 km/órás tempóra gyorsuló és akár 325-tel is száguldó Lexus LFA-ért, aminek párja nincs a világon.