Egy Corvette sosem volt játékautó, pláne nem egy tuningolt változat. A HaHu-n eladósorba került egy lassan oldtimernek is beillő darab, amelyet tulajdonosa a kocsival járó élményekkel igyekszik eladni. Van itt minden: gumiégetés, száguldás és még Sarka Kata is feltűnik benne:

„1990 Corvette C4/C5 eladó. C4-ből készült C5-ös klón, teljes C5 body kit felhasználásával. A motor 6.3-as stroker LT1, LT4 hengerfejekkel, hengerenkénti injektor rendszerrel, hegyes vezérműtengellyel, MSD gyújtással. 6 sebességes kézi váltó. Új kuplung. Az autóban minden új, minden tuningolt, minden rohadt kemény és durva. Dyno padon mért 446 lóerő. Sperr differenciál. „

„Ha punci vagy, ez nem a te autód. Mit lehet venni 3Millióért, ami ezt tudja? Kb. semmit. Beleülsz, illetve a lábadat a fél méter magas küszöbön átemelve belecuppansz. Négypontos övekkel ellátott bőr sportülésben ülsz. Beindítod, dübörögve, csühögve beindul, az alapjárat egyenetlen a hegyes vezérműtengely miatt. Rázkódik a gyomrod. A kormány szervója elektromos, könnyen tekered, de nem amerikaiasan könnyen, hanem úgy, ahogy kell. Van visszajelzés. A váltókar határozott, pontos, de kemény. Gázt adsz, a motor iszonyúan idegesen pörög fel, gázelvételre nagyon gyorsan pörög le. A hanghatás leírhatatlan. Tolsz egy egyest, a kevlárkuplung tökéletesen a helyén kezeli a csúsztatást, határozott, nem túl kemény. Megindulsz ezerötös fordulatszámon, kis gázt pöccintesz, a sperr zár és máris keresztbe toltad. Gyorsan elváltasz kettesbe, gáz, megint tolja a seggét. Ha nyomod neki, ugyanígy tesz hármasban is. Kimész az M0 német szakaszára, ahol garantáltan nincsenek zsaruk, elváltod a hatost, a GPS 260-at mér, ilyen értéket még soha nem láttál. Mégis, mit lehet venni 3M Ft-ért, ami ezt nyújtja?”

„Mondom, nem punciknak van. A puncik vegyenek BMW-t! Ez kőkemény macsóknak van kitalálva, megalkotva, üzembiztosra dolgozva. Nem, a sarkakata-féle lányok nem hajtják az öledbe a fejüket egy ilyen láttán. Ez nem a sarkakatáknak van.”

„Ez azoknak van, akiket te is szívesen viszel el egy körre. Mondom, nem punciknak. Ez férfiaknak való autó. Hangos, büdös. Ronda. Mattfekete. Nagyon alacsony. Fúj benne a szél 260-nál. Ez azoknak való, akik tudják kezelni a nyers erőt. Itt mindent te kontrollálsz. Line-lock van benne, nyomod a féket, megnyomsz egy gombot, az első fékeket blokkolja, a hátsót tudod pörgetni amíg édes gumiszag lengi be a környéket. A féket felengedve megindul kígyózva, dupla 315mm széles párhuzamos gumicsíkot rajzolva az aszfaltra. „

Reméljük, tényleg olyan veszi meg, aki képes uralni egy több mint 400 lóerős hátsókerék-hajtású autót, és nem válik a Corvette-ből egy közveszélyes mozgó fegyver.