Masszív, férfias megjelenés
Masszív, férfias megjelenés
Fotó megosztása:
A 20 centis hasmagassággal nem akad el az első bakhátas úton
A 20 centis hasmagassággal nem akad el az első bakhátas úton
Fotó megosztása:
Kupé forma SUV alapokra építve
Kupé forma SUV alapokra építve
Fotó megosztása:
Kipufogó nincs, csak kamu légnyílások
Kipufogó nincs, csak kamu légnyílások
Fotó megosztása:
C-alakú LED-es nappalifény
C-alakú LED-es nappalifény
Fotó megosztása:
C-alakú LED-es nappalifény
C-alakú LED-es nappalifény
Fotó megosztása:
Óriási Renault embléma
Óriási Renault embléma
Fotó megosztása:
Apró kiscsillogó izéktől vonzóbb a kasztni
Apró kiscsillogó izéktől vonzóbb a kasztni
Fotó megosztása:
18 colos felni. Látvános, de nem igazán komfortos
18 colos felni. Látvános, de nem igazán komfortos
Fotó megosztása:
LED csík fut végig a csomagtartófedélen
LED csík fut végig a csomagtartófedélen
Fotó megosztása:
Büszke Arkana felirat az autó hátulján
Büszke Arkana felirat az autó hátulján
Fotó megosztása:
E-Tech jelöli az igazi hibridhajtást
E-Tech jelöli az igazi hibridhajtást
Fotó megosztása:
Alaposan elrejtették a kipufogót az autó hasa alá
Alaposan elrejtették a kipufogót az autó hasa alá
Fotó megosztása:
Élhető méretű, tisztességesen bútorozott utastér
Élhető méretű, tisztességesen bútorozott utastér
Fotó megosztása:
Sok mindent elnyelnek az ajtózsebek
Sok mindent elnyelnek az ajtózsebek
Fotó megosztása:
Egy sor Dacia/Renault modellben megtalálható ez a gombsor
Egy sor Dacia/Renault modellben megtalálható ez a gombsor
Fotó megosztása:
Alul kissé lapított kormányt kapott az Arkana
Alul kissé lapított kormányt kapott az Arkana
Fotó megosztása:
A vezetési stílusnak megfelelően változik a kijelző grafikája is
A vezetési stílusnak megfelelően változik a kijelző grafikája is
Fotó megosztása:
Kényelmes extra a távolságtartó tempomat
Kényelmes extra a távolságtartó tempomat
Fotó megosztása:
Start gomb, alatt a hangulatvilágítás csíkja
Start gomb, alatt a hangulatvilágítás csíkja
Fotó megosztása:
A kormány mögé is jutott gombból, kapcsolóból
A kormány mögé is jutott gombból, kapcsolóból
Fotó megosztása:
Szép, éle képet mutat a fedélzeti rendszer kijelzője
Szép, éle képet mutat a fedélzeti rendszer kijelzője
Fotó megosztása:
Navigálni kényelmesebb a függőleges tájolású kijelzőn
Navigálni kényelmesebb a függőleges tájolású kijelzőn
Fotó megosztása:
Kézi váltóval nem is kapható a Renault Arkana
Kézi váltóval nem is kapható a Renault Arkana
Fotó megosztása:
USB és 12 voltos aljzat
USB és 12 voltos aljzat
Fotó megosztása:
Ismerős a remekül megvalósított klímavezérlés
Ismerős a remekül megvalósított klímavezérlés
Fotó megosztása:
Elektromos kézifék
Elektromos kézifék
Fotó megosztása:
Jól tartanak az Arkana ülései
Jól tartanak az Arkana ülései
Fotó megosztása:
185 centis magasságig nem lesz szűk a hátsó üléssor
185 centis magasságig nem lesz szűk a hátsó üléssor
Fotó megosztása:
Aránylag nagyra nyílik a hátsó ajtó, nem nehéz beszállni
Aránylag nagyra nyílik a hátsó ajtó, nem nehéz beszállni
Fotó megosztása:
Szellőzés és két USB aljzat is jár a hátsóknak
Szellőzés és két USB aljzat is jár a hátsóknak
Fotó megosztása:
Üléstámlahajtogatás után az övet elő kell ásni
Üléstámlahajtogatás után az övet elő kell ásni
Fotó megosztása:
A szükségpótkerék feláras extra
A szükségpótkerék feláras extra
Fotó megosztása:
480 literes a hibrid Arkana csomagtartója
480 literes a hibrid Arkana csomagtartója
Fotó megosztása:
Kis jóindulattal síknak is nevezhető a csomagtartó padlója
Kis jóindulattal síknak is nevezhető a csomagtartó padlója
Fotó megosztása:
Hangszigetelés a csomagtartó mélyén
Hangszigetelés a csomagtartó mélyén
Fotó megosztása:
Extra rekesz a csomagtartó falában
Extra rekesz a csomagtartó falában
Fotó megosztása:
Gázteleszkópok emelik magasba a motorháztetőt
Gázteleszkópok emelik magasba a motorháztetőt
Fotó megosztása:
Az öntöltő hibrid rendszerben 1,6-os benzinmotor dolgozik együtt a villanymotorokkal
Az öntöltő hibrid rendszerben 1,6-os benzinmotor dolgozik együtt a villanymotorokkal
Fotó megosztása: