Nagyon széles és nincs 1,3 méter magas, ez egy közúti vadászgép
Nagyon széles és nincs 1,3 méter magas, ez egy közúti vadászgép
Fotó megosztása:
Egészen hátratolt kabin, hosszú orr, rövid far, közpen karcsúsított dizájn, valódi sportautós arányok
Egészen hátratolt kabin, hosszú orr, rövid far, közpen karcsúsított dizájn, valódi sportautós arányok
Fotó megosztása:
Külsőre nem árulja el, hogy a váltóját hátul hordja
Külsőre nem árulja el, hogy a váltóját hátul hordja
Fotó megosztása:
Kicsivel hosszabb a klasszikusabb ráccsal szerelt lökhárító
Kicsivel hosszabb a klasszikusabb ráccsal szerelt lökhárító
Fotó megosztása:
Felfelé kanyarították a hátsóját, a diffúzor teszi a dolgát, de dísz is
Felfelé kanyarították a hátsóját, a diffúzor teszi a dolgát, de dísz is
Fotó megosztása:
Feláras a karbonbetét, de legalább igazi
Feláras a karbonbetét, de legalább igazi
Fotó megosztása:
Többféle színben is kérhető a hatdugattyús féknyereg
Többféle színben is kérhető a hatdugattyús féknyereg
Fotó megosztása:
Eddig ez a legradikálisabban más dizájnú modell az Aston Martinnál
Eddig ez a legradikálisabban más dizájnú modell az Aston Martinnál
Fotó megosztása:
Karbonnal emelték ki a masszív kopoltyúkat
Karbonnal emelték ki a masszív kopoltyúkat
Fotó megosztása:
3,8 másodperc alatt gyorsul 100-ra, kanyarban nyomatékvektor-szabályzás tartja biztosan
3,8 másodperc alatt gyorsul 100-ra, kanyarban nyomatékvektor-szabályzás tartja biztosan
Fotó megosztása:
Teljesen LED-es fényszórókat kap, a tükrök csinos karokon ülnek
Teljesen LED-es fényszórókat kap, a tükrök csinos karokon ülnek
Fotó megosztása:
Az AMG-khez hasonlóan szól, kicsit azért szolidabb, de dohogni ez is tud
Az AMG-khez hasonlóan szól, kicsit azért szolidabb, de dohogni ez is tud
Fotó megosztása:
Csak hátul hajt, és óvatosan viszi az erejét az útra
Csak hátul hajt, és óvatosan viszi az erejét az útra
Fotó megosztása:
Összekötötték a hátsó lámpákat; piros vagy füstös hatású szürke is lehet a búra
Összekötötték a hátsó lámpákat; piros vagy füstös hatású szürke is lehet a búra
Fotó megosztása:
Picit fölfelé nyílnak az ajtók, hagyományos Aston Martin jegy
Picit fölfelé nyílnak az ajtók, hagyományos Aston Martin jegy
Fotó megosztása:
6,7 másodperc alatt nyitja, 6,8 alatt csukja a tetejét, oda-vissza ez rekordidő
6,7 másodperc alatt nyitja, 6,8 alatt csukja a tetejét, oda-vissza ez rekordidő
Fotó megosztása:
306 km/h-val képes száguldani, miközben brutálisan tapad az útra
306 km/h-val képes száguldani, miközben brutálisan tapad az útra
Fotó megosztása:
Német motor brit hangolással
Német motor brit hangolással
Fotó megosztása:
Kevéssé harmonikus az utasátér, vannak értelmezhetetlen formák
Kevéssé harmonikus az utasátér, vannak értelmezhetetlen formák
Fotó megosztása:
Indokolatlanul kacska a kormány karimája, a karbonberakás is inkább zavaró, mint hasznos, de legalább szép
Indokolatlanul kacska a kormány karimája, a karbonberakás is inkább zavaró, mint hasznos, de legalább szép
Fotó megosztása:
Az eredeti embléma a legszebb, kívülre háromféléből választhat a vevő
Az eredeti embléma a legszebb, kívülre háromféléből választhat a vevő
Fotó megosztása:
A Mercedestől érkezik a multimédia és a kezelőszerv
A Mercedestől érkezik a multimédia és a kezelőszerv
Fotó megosztása:
Ahogy a kormány, úgy a műszeregység is túltolt, de a digitális kijelzőkön egyszerűen leolvashatóak az információk
Ahogy a kormány, úgy a műszeregység is túltolt, de a digitális kijelzőkön egyszerűen leolvashatóak az információk
Fotó megosztása:
Csúszik, pont mikor nem kéne
Csúszik, pont mikor nem kéne
Fotó megosztása:
Szintén ismerős a bajuszkapcsoló-halmaz a kormány oldalán
Szintén ismerős a bajuszkapcsoló-halmaz a kormány oldalán
Fotó megosztása:
Rengeteg árnyalat áll rendelkezésre bőrből, cérnából és szőnyegből is
Rengeteg árnyalat áll rendelkezésre bőrből, cérnából és szőnyegből is
Fotó megosztása:
Ahhoz ez az idő kevés volt, hogy a multimédiával foglalkozzunk, és nem is szánnánk rá többet, annyira jó vezetni a Vantage-et
Ahhoz ez az idő kevés volt, hogy a multimédiával foglalkozzunk, és nem is szánnánk rá többet, annyira jó vezetni a Vantage-et
Fotó megosztása:
Csinos küszöb fogad beszálláskor
Csinos küszöb fogad beszálláskor
Fotó megosztása:
Itt is hagyományosan gombsort használtak a váltóhoz, mintha nem lenne elég belőlük középen már így is
Itt is hagyományosan gombsort használtak a váltóhoz, mintha nem lenne elég belőlük középen már így is
Fotó megosztása:
Mintha kis kijelzők lennének, de nem. Minőségre nem rosszak a gombok
Mintha kis kijelzők lennének, de nem. Minőségre nem rosszak a gombok
Fotó megosztása:
Bronzos felületet kapott elég sok kapcsoló, ez kimondottan jól áll a beltérnek
Bronzos felületet kapott elég sok kapcsoló, ez kimondottan jól áll a beltérnek
Fotó megosztása:
4,0 literes duplaturbós V8-as, a Mercedes-AMG M177-es motorja 510 lóerővel és 685 Nm nyomatékkal
4,0 literes duplaturbós V8-as, a Mercedes-AMG M177-es motorja 510 lóerővel és 685 Nm nyomatékkal
Fotó megosztása:
A Sport az alapbeállítás, Sport+ és Track van még, ha az nem lenne elég kemény
A Sport az alapbeállítás, Sport+ és Track van még, ha az nem lenne elég kemény
Fotó megosztása:
Külön keményíthető vagy lágyítható a lengéscsillapítás
Külön keményíthető vagy lágyítható a lengéscsillapítás
Fotó megosztása: