Méretek: 4709x1827x1435 mm
Méretek: 4709x1827x1435 mm
Fotó megosztása:
Tengelytáv: 2851 mm
Tengelytáv: 2851 mm
Fotó megosztása:
Széles vesék, keskeny fényszórók, kicsit barokkos spoiler az M-csomag miatt
Széles vesék, keskeny fényszórók, kicsit barokkos spoiler az M-csomag miatt
Fotó megosztása:
0,23 a legáramvonalasabb új 3-as cW-értéke, a 330i is csendesen és takarékosan suhan
0,23 a legáramvonalasabb új 3-as cW-értéke, a 330i is csendesen és takarékosan suhan
Fotó megosztása:
Az Alfa Giulia óta nem volt ilyen elegáns prémium-közép sportlimuzin
Az Alfa Giulia óta nem volt ilyen elegáns prémium-közép sportlimuzin
Fotó megosztása:
Két böhöm kerek kipufogóvég sejtet komoly erőt
Két böhöm kerek kipufogóvég sejtet komoly erőt
Fotó megosztása:
A szellőzőnyílások lezáródnak, ha nem kell sok hűtőlevegő
A szellőzőnyílások lezáródnak, ha nem kell sok hűtőlevegő
Fotó megosztása:
Eltérőek a kerékméretek az M Sportnál. Elöl 225, hátul 255 mm a futófelület, a különbség kintről is látszik és versenyautósan izgalmas hatást kelt
Eltérőek a kerékméretek az M Sportnál. Elöl 225, hátul 255 mm a futófelület, a különbség kintről is látszik és versenyautósan izgalmas hatást kelt
Fotó megosztása:
A Michelin Pilot Sport nagyon tapad, a 3-as elképesztő kezességéhez jobban passzolna valami rosszabb gumi, amit könnyebb meg-megúsztatni
A Michelin Pilot Sport nagyon tapad, a 3-as elképesztő kezességéhez jobban passzolna valami rosszabb gumi, amit könnyebb meg-megúsztatni
Fotó megosztása:
Nagyon tiszta, sima, egyszerű a műszerfal összhatása
Nagyon tiszta, sima, egyszerű a műszerfal összhatása
Fotó megosztása:
Az üléspozíció mélyen lent, a kormány, a pedálok és az ülés háromszöge tökéletes
Az üléspozíció mélyen lent, a kormány, a pedálok és az ülés háromszöge tökéletes
Fotó megosztása:
Irdatlan vastag az M-es kormány karimája
Irdatlan vastag az M-es kormány karimája
Fotó megosztása:
Az új tempomat- és sávtartó-konzol, gyakorlatilag a robotpilóta kapcsolói
Az új tempomat- és sávtartó-konzol, gyakorlatilag a robotpilóta kapcsolói
Fotó megosztása:
A parkolókamera-rendszer ma talán a BMW-kben működik a legjobban az autóiparban
A parkolókamera-rendszer ma talán a BMW-kben működik a legjobban az autóiparban
Fotó megosztása:
130-nál 2000 alatt forog a motor nyolcadikban, a fogyasztás 7,4 literre jött ki vegyes üzemben, élvezetesen autózva
130-nál 2000 alatt forog a motor nyolcadikban, a fogyasztás 7,4 literre jött ki vegyes üzemben, élvezetesen autózva
Fotó megosztása:
A HUD képe csodás, felesleges a többi kijelző mellette
A HUD képe csodás, felesleges a többi kijelző mellette
Fotó megosztása:
Élőben sokkal erősebb a HUD fénye, tényleg nem kell mást nézni, csak a szélvédőt menet közben
Élőben sokkal erősebb a HUD fénye, tényleg nem kell mást nézni, csak a szélvédőt menet közben
Fotó megosztása:
Az új világítás-panel. hiányzik a régi tárcsa :-(
Az új világítás-panel. hiányzik a régi tárcsa :-(
Fotó megosztása:
A kesztyűtartó hagyományosan hasznavehetetlenül szűk a BMW szedánokban
A kesztyűtartó hagyományosan hasznavehetetlenül szűk a BMW szedánokban
Fotó megosztása:
Az igazi kesztyűtartó: jó sok rakodóhely a könyöklő alatt
Az igazi kesztyűtartó: jó sok rakodóhely a könyöklő alatt
Fotó megosztása:
Így a legszebb a középkonzol, lecsukott telefontöltő-fedéllel
Így a legszebb a középkonzol, lecsukott telefontöltő-fedéllel
Fotó megosztása:
Gombból pont annyi van, amennyi kell, és az mind megvan
Gombból pont annyi van, amennyi kell, és az mind megvan
Fotó megosztása:
Szép ajtóbelső, kis zsebbel
Szép ajtóbelső, kis zsebbel
Fotó megosztása:
Érdekesek a részletek, sokáig el lehet nézegetni a formai trükköket
Érdekesek a részletek, sokáig el lehet nézegetni a formai trükköket
Fotó megosztása:
Egyik kedvenc optikai elemem a középső hangsugárzó különleges fedele
Egyik kedvenc optikai elemem a középső hangsugárzó különleges fedele
Fotó megosztása:
Sportos, de még bőven elviselhető a komfortja is az M-es széknek
Sportos, de még bőven elviselhető a komfortja is az M-es széknek
Fotó megosztása:
Hátul felfoghatatlanul sok a hely, mintha Ötös lenne
Hátul felfoghatatlanul sok a hely, mintha Ötös lenne
Fotó megosztása:
Fejtér hátul
Fejtér hátul
Fotó megosztása:
Lábtér hátul
Lábtér hátul
Fotó megosztása:
A hátsó klímaközpont
A hátsó klímaközpont
Fotó megosztása:
Nem lehet betelni ezzel a térrel: végre családi autónak is hibátlan a Hármas
Nem lehet betelni ezzel a térrel: végre családi autónak is hibátlan a Hármas
Fotó megosztása:
480 liter: nem jó, de nem is tragikus
480 liter: nem jó, de nem is tragikus
Fotó megosztása:
Karral billenthető hátulról az üléstámla, a csomagtérfedél természetesen motoros volt a fullos tesztautóban
Karral billenthető hátulról az üléstámla, a csomagtérfedél természetesen motoros volt a fullos tesztautóban
Fotó megosztása:
Hátul, mélyen bent a négyhnegeres. A kocsi súlyelosztása kitűnő, a szűk másfél tonnát repíti a 258 ló
Hátul, mélyen bent a négyhnegeres. A kocsi súlyelosztása kitűnő, a szűk másfél tonnát repíti a 258 ló
Fotó megosztása:
7,4 százon, vegyes üzemben: kiváló érték
7,4 százon, vegyes üzemben: kiváló érték
Fotó megosztása: