| Röviden – Skoda Fabia, 2019-es modell | |
|---|---|
| Mi ez? | A Fabia harmadik generációjának frissített változata, enyhe szépészeti beavatkozással, néhány új elektronikus extrával és immár kizárólag benzinmotorokkal, kombiváltozatban is |
| Mit tud? | Praktikus, komolykodós, szerethető kisautó, korszerű elektronikus extrákkal és sok jópofa, ötletes részletmegoldással (fedélzeti kuka, gumis mobiltartó, stb.) |
| Mibe kerül? | Az induló ár 3,24 millió forint, 75 lovas, egyliteres motorral, klímával. Egy jól felszerelt, 95 lóerős Monte Carlo 5,06 millió. A Combi felára kb. 200 ezer forint, az automata váltóé (csak a 110 lóerős motorhoz) 480 ezer forint. Hatalmas a kereslet minden Skoda iránt, a minimum féléves várakozási idő mellett nehéz alkudni. |
| Kinek jó? | A hátsó lábtér kicsit szűkös valamint széltében keskeny az autó, de minimál-családi autónak azért így is vállalható, különösen a kombi. |
Egészen Prágáig hatoltunk, hogy kibróbáljuk az új Skoda Fabiát, ami amúgy az eddigi Skoda Fabia, csak felfrissítve. Ez azt jelenti, hogy műszakilag különbözik konszerntársaitól, a VW Polótól és a Seat Ibizától és a hamarosan érkező új Audi A1-től, mert nem a VW-csoport A0-legókészletéből, hanem továbbra is a régebbi PQ25 jelzésű padlólemezre épül.




A koros platform dacára a megújult Fabia nagyon is korszerű, friss megjelenésű kiskocsi, csak a hátsó üléssor lábterében érezni némi szűkösséget.












