Jópofa autó a Cactus, még a finomított faceliftes külső is nagyon feltűnő
Jópofa autó a Cactus, még a finomított faceliftes külső is nagyon feltűnő
Fotó megosztása:
Érdekes, de totál szemből elvész a kocsi eleganciája, tömzsi lesz és pufi
Érdekes, de totál szemből elvész a kocsi eleganciája, tömzsi lesz és pufi
Fotó megosztása:
Méretek: 4170 x 1714 x 1480 mm
Méretek: 4170 x 1714 x 1480 mm
Fotó megosztása:
1110 kilogramm csupán a tömege
1110 kilogramm csupán a tömege
Fotó megosztása:
Tengelytáv: 2595 mm
Tengelytáv: 2595 mm
Fotó megosztása:
Az új hátsó lámpák - szerintem kár a kisebb régiekért
Az új hátsó lámpák - szerintem kár a kisebb régiekért
Fotó megosztása:
Még így is nagyon különleges az orr, de sokkal simulékonyabb és unalmasabb, mint az első verzióé volt
Még így is nagyon különleges az orr, de sokkal simulékonyabb és unalmasabb, mint az első verzióé volt
Fotó megosztása:
A felnik csodaszépek, az Airbump kukába került, helyette küszöbtakaró műanyag van
A felnik csodaszépek, az Airbump kukába került, helyette küszöbtakaró műanyag van
Fotó megosztása:
Sok jópofa részletet lehet találni a Cactuson
Sok jópofa részletet lehet találni a Cactuson
Fotó megosztása:
Optikai trükk: a nagy kormánnyal és a kis kijelzőkel valós jellegénél sokkal elegánsabbnak hat az első traktus
Optikai trükk: a nagy kormánnyal és a kis kijelzőkel valós jellegénél sokkal elegánsabbnak hat az első traktus
Fotó megosztása:
Kevés a dedikált gomb, az ember vagy navigál, vagy a fűtést babrálja
Kevés a dedikált gomb, az ember vagy navigál, vagy a fűtést babrálja
Fotó megosztása:
A konnektivitás abszolút korszerű
A konnektivitás abszolút korszerű
Fotó megosztása:
A tolatókamera képe egész jó, olcsó kocsiban sokkal maszatosabb szokott lenni
A tolatókamera képe egész jó, olcsó kocsiban sokkal maszatosabb szokott lenni
Fotó megosztása:
Az aktatáska-fogantyú és a műanyag nyomott mintája feldobja az amúgy egyszerű, kopogós üléskárpitot
Az aktatáska-fogantyú és a műanyag nyomott mintája feldobja az amúgy egyszerű, kopogós üléskárpitot
Fotó megosztása:
Felárasak, de kényelmesek és szélesek a komfortülések
Felárasak, de kényelmesek és szélesek a komfortülések
Fotó megosztása:
A pedálsor egy olcsó autóé, itt nincs dizájntrükk
A pedálsor egy olcsó autóé, itt nincs dizájntrükk
Fotó megosztása:
Az elődben sokkal szebb volt a kézifékkar. De annak, hogy egyáltalán van igazi, mechanikus kézifék, nagyon örültem
Az elődben sokkal szebb volt a kézifékkar. De annak, hogy egyáltalán van igazi, mechanikus kézifék, nagyon örültem
Fotó megosztása:
Az ötfokozatú váltó karja hosszú utakon jár, a kapcsolási érzet rém gagyi
Az ötfokozatú váltó karja hosszú utakon jár, a kapcsolási érzet rém gagyi
Fotó megosztása:
Jól kezelhetők a kormánygombok, bár jobb lenne, ha a hangerőszabályzás lenne a tekerős és a csatornaváltás a gombos a túloldalon
Jól kezelhetők a kormánygombok, bár jobb lenne, ha a hangerőszabályzás lenne a tekerős és a csatornaváltás a gombos a túloldalon
Fotó megosztása:
Egy kicsit vicces, de azért inkább gáz ez a túlegyszerűsített műszerblokk. Fordulatszámmérő nincs benne/rajta
Egy kicsit vicces, de azért inkább gáz ez a túlegyszerűsített műszerblokk. Fordulatszámmérő nincs benne/rajta
Fotó megosztása:
Fura, hogy az indítógomb ide került, nem a slusszkulcsos verzió kulcslyukának helyére
Fura, hogy az indítógomb ide került, nem a slusszkulcsos verzió kulcslyukának helyére
Fotó megosztása:
Jó a térérzet elöl a széles, alacsony műszerfal mögött
Jó a térérzet elöl a széles, alacsony műszerfal mögött
Fotó megosztása:
A bőröndfedél-szerű kesztyűtartófedél továbbra is talán legmenőbb dizájnelem a Cactusban
A bőröndfedél-szerű kesztyűtartófedél továbbra is talán legmenőbb dizájnelem a Cactusban
Fotó megosztása:
Könnyű átlátni a nagy fedelű kesztyűtartó tartalmát
Könnyű átlátni a nagy fedelű kesztyűtartó tartalmát
Fotó megosztása:
Az árnyékoló nélküli üvegtető valóban jól szűri a napsugárzást, ellenben ő maga felforrósodik és ontja a hőt lefelé, ha süt a nap
Az árnyékoló nélküli üvegtető valóban jól szűri a napsugárzást, ellenben ő maga felforrósodik és ontja a hőt lefelé, ha süt a nap
Fotó megosztása:
Irdatlan sok cuccot elnyel a kettős hátsó ajtózseb
Irdatlan sok cuccot elnyel a kettős hátsó ajtózseb
Fotó megosztása:
Széles, kényelmes egybe-kanapé hátul, csak egy kicsit szűk térrel
Széles, kényelmes egybe-kanapé hátul, csak egy kicsit szűk térrel
Fotó megosztása:
Amelyik családban a gyerek is szavazhat, nem lesz C4 Cactus a családi autó
Amelyik családban a gyerek is szavazhat, nem lesz C4 Cactus a családi autó
Fotó megosztása:
A fejtér 181 centivel már szűkös hátul
A fejtér 181 centivel már szűkös hátul
Fotó megosztása:
A vastag támlás komfortülés beszűkíti a hátsó lábteret
A vastag támlás komfortülés beszűkíti a hátsó lábteret
Fotó megosztása:
A vastag támlás komfortülés beszűkíti a hátsó lábteret
A vastag támlás komfortülés beszűkíti a hátsó lábteret
Fotó megosztása:
A csomagtér térfogata 348-1448 liter
A csomagtér térfogata 348-1448 liter
Fotó megosztása:
A támla nem dől síkba a padlóval
A támla nem dől síkba a padlóval
Fotó megosztása:
Az első ülés támlája nagyon útban van, ha hosszabb dolgot szeretnénk vinni a Cactusszal
Az első ülés támlája nagyon útban van, ha hosszabb dolgot szeretnénk vinni a Cactusszal
Fotó megosztása:
A háromhengeres turbómotor csendes, erős és nem is kér túl sokat enni
A háromhengeres turbómotor csendes, erős és nem is kér túl sokat enni
Fotó megosztása:
Ebből a szögből néz ki sokkal kevésbé jól, mint az elődje
Ebből a szögből néz ki sokkal kevésbé jól, mint az elődje
Fotó megosztása: