Majdnem akkorára nőtt az új V60-as, mint a Volvo régi nagy kombija, a V70-es. A magassága viszont csökkent
Majdnem akkorára nőtt az új V60-as, mint a Volvo régi nagy kombija, a V70-es. A magassága viszont csökkent
Fotó megosztása:
Nagyot nőtt a tengelytáv is, 287 centijével meghaladja V70-esét is
Nagyot nőtt a tengelytáv is, 287 centijével meghaladja V70-esét is
Fotó megosztása:
Nagyon elegáns az utastér. És a minősége is kiváló!
Nagyon elegáns az utastér. És a minősége is kiváló!
Fotó megosztása:
Talán ezen jobban látszik... A fának látszó betét valóban fából van
Talán ezen jobban látszik... A fának látszó betét valóban fából van
Fotó megosztása:
Alsóbb szinten feláras, magasabban alaptartozék a 30 centi hosszú digitális műszeregység
Alsóbb szinten feláras, magasabban alaptartozék a 30 centi hosszú digitális műszeregység
Fotó megosztása:
Huszonhárom centi (9 col) az XC60-asból is ismerős érintőképernyő átlója. A menürendszer átlátható kezd lenni, de még nem az igazi
Huszonhárom centi (9 col) az XC60-asból is ismerős érintőképernyő átlója. A menürendszer átlátható kezd lenni, de még nem az igazi
Fotó megosztása:
Többfunkciósak a gombok, feladatukat az érintőképernyőn lehet meghatározni
Többfunkciósak a gombok, feladatukat az érintőképernyőn lehet meghatározni
Fotó megosztása:
Ennyi a közvetlen gombok száma. A többi az érintőképernyő menüjében
Ennyi a közvetlen gombok száma. A többi az érintőképernyő menüjében
Fotó megosztása:
Nagyobb Volvókból ismerős kezelőpult a forgatható indítógombbal és a csillogó, görgethető üzemmód választóval. Kézi üzemmódban csak a karral irányítható az automataváltó, kapcsolófül nincs a kormány mögött
Nagyobb Volvókból ismerős kezelőpult a forgatható indítógombbal és a csillogó, görgethető üzemmód választóval. Kézi üzemmódban csak a karral irányítható az automataváltó, kapcsolófül nincs a kormány mögött
Fotó megosztása:
Pohártartó, illetve tárolórekesz az elhúzható fedél alatt
Pohártartó, illetve tárolórekesz az elhúzható fedél alatt
Fotó megosztása:
Elég öblös a könyöktámasz alatti rekesz. Számos információt jeleníthetünk meg autónkról a mobilunkon is (hatótáv, stb.)
Elég öblös a könyöktámasz alatti rekesz. Számos információt jeleníthetünk meg autónkról a mobilunkon is (hatótáv, stb.)
Fotó megosztása:
Minden állítható a feláras ülésen, de egyes állításokhoz be kell lépnünk a fedélzeti rendszer menüjébe
Minden állítható a feláras ülésen, de egyes állításokhoz be kell lépnünk a fedélzeti rendszer menüjébe
Fotó megosztása:
Akár három gyermekülés is elfér egymás mellett a hátsó ülésen
Akár három gyermekülés is elfér egymás mellett a hátsó ülésen
Fotó megosztása:
Lehet örülni a sok helynek. Nagy a belmagasság, és a térdeknek is jut hely bőven, de -mint látszik - már az én combom sem fekszik fel teljesen az ülőpárnán, mert az túl alacsonyan van a padlóhoz képest (A vezetőülés a 186 centi magas Csikós kóollégára van állítva.)
Lehet örülni a sok helynek. Nagy a belmagasság, és a térdeknek is jut hely bőven, de -mint látszik - már az én combom sem fekszik fel teljesen az ülőpárnán, mert az túl alacsonyan van a padlóhoz képest (A vezetőülés a 186 centi magas Csikós kóollégára van állítva.)
Fotó megosztása:
Egyelőre kategóriabajnok a csomagtartó (529 liter a régi V60 430 literével szemben). A roló feltolva, de menet közben ne felejtsük így!
Egyelőre kategóriabajnok a csomagtartó (529 liter a régi V60 430 literével szemben). A roló feltolva, de menet közben ne felejtsük így!
Fotó megosztása:
Naná, hogy van a kisebb csomagok csúszkálását gátló felhajtható fal
Naná, hogy van a kisebb csomagok csúszkálását gátló felhajtható fal
Fotó megosztása:
Még egy kis hely. De pótkerék már nem férne be
Még egy kis hely. De pótkerék már nem férne be
Fotó megosztása:
Gombnyomásra is dönthetők a hátsó üléstámlák. És persze a vonóhorog is arra jön elő rejtekéből
Gombnyomásra is dönthetők a hátsó üléstámlák. És persze a vonóhorog is arra jön elő rejtekéből
Fotó megosztása:
Átalakítás után sík a csomagtér padlója, de 1364 literével nem kimondottan nagy a befogadóképessége
Átalakítás után sík a csomagtér padlója, de 1364 literével nem kimondottan nagy a befogadóképessége
Fotó megosztása:
Motor nyitja és csukja a csomagtér ajtaját, felárért akár láblengetésre is
Motor nyitja és csukja a csomagtér ajtaját, felárért akár láblengetésre is
Fotó megosztása:
Minden kárpit puha az ajtón, az alsó is. Eltérően az XC40-től, itt van hangszóró az ajtóban alul is
Minden kárpit puha az ajtón, az alsó is. Eltérően az XC40-től, itt van hangszóró az ajtóban alul is
Fotó megosztása:
Elöl-hátul dupla ablak javíthatja a hangszigetelést
Elöl-hátul dupla ablak javíthatja a hangszigetelést
Fotó megosztása:
Nem olcsó a Bowers & Wilkins hangrendszer, de csodálatosan szól
Nem olcsó a Bowers & Wilkins hangrendszer, de csodálatosan szól
Fotó megosztása:
Jól leszigetelték a D4-es jelzésű, 190 lóerős dízelmotort. Nem is hallatszik be!
Jól leszigetelték a D4-es jelzésű, 190 lóerős dízelmotort. Nem is hallatszik be!
Fotó megosztása:
AdBlue tölttőnyílás a gázolajé mellett. Teljesíti az új normát a Volvo D4-es dízele
AdBlue tölttőnyílás a gázolajé mellett. Teljesíti az új normát a Volvo D4-es dízele
Fotó megosztása:
Szépen és megnyugtatóan fut a V60, és a kanyarok sincsenek ellenére. Csak épp izgalom nincs benne. Baj?
Szépen és megnyugtatóan fut a V60, és a kanyarok sincsenek ellenére. Csak épp izgalom nincs benne. Baj?
Fotó megosztása: