Agresszív, már-már Ford-haszonjárműves a front
Agresszív, már-már Ford-haszonjárműves a front
Fotó megosztása:
A 2016-os facelifttel jött a Vignale változat is
A 2016-os facelifttel jött a Vignale változat is
Fotó megosztása:
Méretek: 4539x1838x1702 mm
Méretek: 4539x1838x1702 mm
Fotó megosztása:
A tengelytáv 2690 mm
A tengelytáv 2690 mm
Fotó megosztása:
Tágas, komfortos családi autó - de már a sokkal olcsóbb Titanium kivitelben is az
Tágas, komfortos családi autó - de már a sokkal olcsóbb Titanium kivitelben is az
Fotó megosztása:
Még az első Kugáról jön a dupla kerek kipufogó, mint stíluselem
Még az első Kugáról jön a dupla kerek kipufogó, mint stíluselem
Fotó megosztása:
Nagyon jól sikerült a Vignale-pofa, kicsit AMG-s utánérzés a szegecses hűtőmaszk
Nagyon jól sikerült a Vignale-pofa, kicsit AMG-s utánérzés a szegecses hűtőmaszk
Fotó megosztása:
Az alap-felninél vannak szebbek is, egy kis pluszpénzért
Az alap-felninél vannak szebbek is, egy kis pluszpénzért
Fotó megosztása:
Felirat a kopoltyú felett
Felirat a kopoltyú felett
Fotó megosztása:
Típusjelzés helyett Vignale felirat hátul
Típusjelzés helyett Vignale felirat hátul
Fotó megosztása:
A kétliteres dízel kicsit karcosan jár, de erős és nem túl szomjas
A kétliteres dízel kicsit karcosan jár, de erős és nem túl szomjas
Fotó megosztása:
Kitámasztó teleszkópra nem futott 12 milláért
Kitámasztó teleszkópra nem futott 12 milláért
Fotó megosztása:
Klasszikus, átlátható műszerfal
Klasszikus, átlátható műszerfal
Fotó megosztása:
Ez egy prémiumautó műszeregysége 2017-ben?
Ez egy prémiumautó műszeregysége 2017-ben?
Fotó megosztása:
Vezetési segédrendszerekben teljesen naprakész a Kuga, mindent tud, ami elvárható egy új kocsitól, de 300 ezer forintot kell fizetni a teljes csomagért
Vezetési segédrendszerekben teljesen naprakész a Kuga, mindent tud, ami elvárható egy új kocsitól, de 300 ezer forintot kell fizetni a teljes csomagért
Fotó megosztása:
A tolatókamera hasznos egy ekkora kocsiban
A tolatókamera hasznos egy ekkora kocsiban
Fotó megosztása:
A menü logikus, a grafika nem szép
A menü logikus, a grafika nem szép
Fotó megosztása:
A menü logikus, a grafika nem szép
A menü logikus, a grafika nem szép
Fotó megosztása:
Látványosan utólagos kókány a nagy érintőképernyő bebarkácsolása, nem is látszik jól az alsó sarok vezetés közben
Látványosan utólagos kókány a nagy érintőképernyő bebarkácsolása, nem is látszik jól az alsó sarok vezetés közben
Fotó megosztása:
A hatfokozatú dupla kuplungos váltó finoman, ráérősen kapcsolgat, nem olyan villámgyors, mint a VW-csoport DSG-i
A hatfokozatú dupla kuplungos váltó finoman, ráérősen kapcsolgat, nem olyan villámgyors, mint a VW-csoport DSG-i
Fotó megosztása:
Sok a hely az ülések között, elfér minden útivacak
Sok a hely az ülések között, elfér minden útivacak
Fotó megosztása:
Elképesztően sok a szellőzőrostély
Elképesztően sok a szellőzőrostély
Fotó megosztása:
Szépek az ülések, de nem igazán kényelmesek, kicsit rövid az ülőlap és hiába lyukacsos a bőr, nincs szellőztetés
Szépek az ülések, de nem igazán kényelmesek, kicsit rövid az ülőlap és hiába lyukacsos a bőr, nincs szellőztetés
Fotó megosztása:
Luxusküszöb
Luxusküszöb
Fotó megosztása:
Jól áll az ajtóbelsőnek a világos betét
Jól áll az ajtóbelsőnek a világos betét
Fotó megosztása:
Az ülésszellőztetés nem fért bele a 12,3 millióba
Az ülésszellőztetés nem fért bele a 12,3 millióba
Fotó megosztása:
A fűthető kormány feláras tétel, a 110 ezres téli csomag része
A fűthető kormány feláras tétel, a 110 ezres téli csomag része
Fotó megosztása:
A Vignale kulcsa is ugyanaz a kicsit nyeklős, könnyű műanagházas cucc, mint a sima Fordoké
A Vignale kulcsa is ugyanaz a kicsit nyeklős, könnyű műanagházas cucc, mint a sima Fordoké
Fotó megosztása:
Komfortos és szép a hátsó traktus
Komfortos és szép a hátsó traktus
Fotó megosztása:
Gyermekek öröme
Gyermekek öröme
Fotó megosztása:
456 literes a csomagtér, 1,65 köbméterre bővíthető
456 literes a csomagtér, 1,65 köbméterre bővíthető
Fotó megosztása:
Jól berendezett, praktikus csomagtartó
Jól berendezett, praktikus csomagtartó
Fotó megosztása: