| Röviden – Peugeot Traveller Business 1.6 BlueHDI | |
|---|---|
| Mi ez? | A PSA és a Toyota közös kisteherautó-platformjára épített minibusz, esetünkben oroszlános emblémával, tiszta üzemű, de torkos dízelmotorral, alapáron (plusz navi) |
| Mi tud? | Akár 9 embert elvinni A-ból B-be |
| Mibe kerül? | 8,78 millió forint listaáron a legrövidebb kivitel a Peugeot-nál, ez a nyújtott, a hátsó sorokban osztott üléses, navis példány kb. 10,3 millió |
| Kinek jó? | Aki a legolcsóbb új kisbuszt keresi, és ez tetszik neki. A Citroën Jumpy és a Toyota ProAce ugyanez, árban pedig a Renault Trafic, az Opel Vivaro és a Fiat Talento jöhet szóba alternatívaként |
Nem sok kilencszemélyes kisbusz van a mai európai kínálatban. A Volkswagen ugye járja a maga útját a Transporter aktuális (6.) generációjával, a Merci a Vito különböző változatait tolja – ez az elit. A póri mezőnyben pedig ott a Renault Trafic/Opel Vivaro/Fiat Talento/Nissan NV 300 hármas, a Ford Transit Custom – és ott a Peugeot Traveller-Citroën SpaceTourer-Toyota ProAce trió.
Ez a fehér tesztautó az oroszlános emblémás változat, egy nálunk Business néven kínált legolcsóbb, legegyszerűbb, belépő kivitelből továbbextrázott, nyújtott tengelytávú példány. Helyes kis busz, kívülről, de a sok extrával tízmillió forint feletti árat nemigen érezni a kabinban üldögélve. Végig úgy éreztem az együtt töltött napok során, hogy két ötmilliós 308-asban sokkal több értéket kap az ember, mint ebben az egy tízmilliós Peugeot-ban.













