Teszt: Saab 9-3 1.8i Linear - Nagypályán, rövidnadrágban


MOTORADATOKLökettérfogat (ccm)1796Furat x löket (mm) 80,5×88,5Hengerek / szelepek száma S4/16Max. teljesítmény (kW[LE]/ford.)90(122)/6000Max. nyomaték (Nm/ford.) 167/3800MENETTELJESÍTMÉNYEKGyorsulás (s, 0-100 km/h) 11,5Végsebesség (km/h) 200FOGYASZTÁSVáros (l/100 km)10,7Lakott területen kívül (l/100 km)6,2Vegyes (l/100 km)7,9CO2 kibocsátás (g/km)188MÉRETEKHosszúság/szélesség/magasság (mm)4635/1762/1466Tengelytáv (mm)2675Csomagtér (liter)425Menetkész tömeg/terhelhetőség (kg)1510/530Üzemanyagtank kapacitás (liter)62Gumiméret195/65 R15ÁR, KÖLTSÉGEKAlapár (forint)6.874.000Konkurensek (forint)Audi A4 1.6 (102LE): 6.226.000BMW 316i (115LE): 6.490.000Volvo S40 1.8 (125 LE): 6.290.000Ford Mondeo 1.8 Trend (125LE): 5.885.000Tesztelt autó ára (forint)6.874.000Fontosabb extrákABS, vezető és utasoldali légzsák, oldallégzsákok az első üléseknél, függönylégzsákok, aktív fejtámla, központi zár, elektromos ablakemelők elöl, hátul, elektromosan állítható és fűthető külső tükrök, 4 hangszórós rádió, klímaberendezés (egyzónás, manuális vezérléssel)ÉRTÉKELÉSa vezess.hu véleményeNem éreztük igazán prémiumtermékben magunkat az alapmodellben ülve. Mint a középkategóriás autók általában, a 9-3 sem szűk, jók az ülései és stabil az úttartása. Az 1.8i ára kedvező, legnagyobb baja, hogy 7 045 000 forintért már megkapjuk a turbós 9-3 1.8t-t. Pontszám (max. 10)6,75 pont