Felnőtt utasvédelem (27,9 pont, 73%)

A frontális félátfedéses ütköztetés vizsgapontban a Jimny utascellája jelentősen deformálódott, különösen az A-oszlop környékén, az utasok védelme gyenge. A vezetőoldali légzsák üzemi nyomása túl alacsonynak bizonyult, a vezető feje „átütött” a légzsákon, és elérte a kormányagyat, amely maga is elmozdult, így ezen a téren elégséges eredményt ért el a Jimny. A térd és a combcsont védelme megfelelő.

Az oldalirányú ütköztetés során a Jimny utasainak fejvédelme gyenge, a mellkas védelme elégséges. Az első ülések és fejtámláik elégségesen védenek ostorcsapásos nyaksérülés ellen, hátul elvileg jó a védelem. A szériakivitelű önműködő vészfékezési rendszer jól működött, de a fejtámlák hiányossága miatt mégsem kapott pontot.

Gyermekbiztonság (41,4 pont, 84%)

A félátfedéses frontális ütközésben a tíz- és a hatéves gyereket megtestesítő bábu kritikus testrészein jó értékeket mértek, kivéve a nyakon, ami épp csak megfelelő. Az oldalirányú ütköztetésben minden területen jók az értékek. Az utasoldali elülső légzsák kikapcsolható, így az első utasülésre is beszerelhető menetiránynak ellentétesen a csecsemőhordozó. A légzsák állapotáról egyértelmű jelzés tájékoztat, minden szabványos ülésrendszer beszerelhető, a rendszer pontot érdemelt.

Gyalogosbiztonság (25,1 pont, 52%)

A motorházfedél jól vagy megfelelően védi a gyalogos fejét, a belépő él és a kemény tetőoszlopok rossz eredményeket mutattak. A lábszár védelme a lökhárító teljes szélességében kifogástalan, a csípő sérülésveszélye változó. A gyalogoselkerülő automata vészfékrendszer nappal gyenge teljesítményt ad, éjszaka nem működik, a kerékpárosokat nem észleli.

Biztonsági berendezések (6,5 pont, 50%)

Alapfelszerelés az első és hátsó biztonsági övek bekötésére figyelmeztető rendszer. Az automatikus vészfékező funkció nagy sebességnél jó eredményeket hozott. Van sebességhatároló és sávelhagyásra figyelmeztető rendszer, de nincs sávban tartás.

Forrás: Euro NCAP