A Pininfarina-féle 508 Coupe tökéletes másaként lép színre a Peugeot e-Legend autonóm tanulmányautó. Még a logó is a régi, a stilizált, sétáló nagymacska helyett szépen megrajzolt, sörényes oroszlánfej díszíti az autó orrát, a kormánykereket.

A kezelőfelület természetesen digitális és variálható. Az elsődleges irányítópult a hagyományos váltókar helyén, egy konzolon található, innen választhatunk üzemmódot: autonóm, utazós és sportautós módozatok állnak rendelkezésre.

A kijelzőfelület is ehhez igazodik: normál helyzetben az egykori 508 stílusát idéző, körlapokra osztott kép jelenik meg a gigantikus monitoron, sportos kivitelben egyetlen hatalmas képet vetít elénk a képernyő, míg ha a robot vezet, a mechanikus kapcsolat nélküli kormány lehajtható, az ülések hátrabillennek, és nincs más dolgunk, mint élvezni a multimédiás tartalmakat.

Ezt egyébként minden utas magára szabhatja, ugyanakkor a megjelenítés automatikusan is lehet szelektív: miközben mindenki filmet néz, a sofőrnél navigációs utasítások jelennek meg. A fő monitor 49 colos (!), az ajtókban 29, a napellenzőkben 12 colos kijelzőket találunk; ezeken alaphelyzetben nemes anyagok szimulációi jelennek meg.

A tényleges anyagok szintén a hatvanas éveket idézik, bár a bársonyanyagot szintetikus szálakkal tették kezelhetőbbé, a faanyagok pedig megújuló forrásból származnak.

A 4,65 méter hosszú, ám csupán 137 cm magas autó egy 100 kWh kapacitású akkucsomagot kapott, ez táplálja a 340 kW-os (460 LE), 800 Nm-es villanymotort.

Az összkerékhajtású autó kevesebb mint 4 mp alatt gyorsul 100 km/órára, végsebessége 220 km/óra. A teljes hatótávolság WLTP szabvány szerint 600 km, villámtöltővel 25 perc alatt érhető el 80%-os töltöttség.