Az új, elektromos Opelt Ampera-e-nek hívják. E, mint elektromos, ugyanis ebben a modellben nincs benzinmotor, ami töltené az akkut vagy energiát termelne a villanymotoroknak, mint az első Amperában. Van viszont a padlóban egy 60 kWh-s akkumulátor, ami az új európai szabvány szerint 500 km-es hatótávot tesz lehetővé egy töltéssel. Meglepően nagy szám ez, az Opel óvatosan oda is írta a közleményükbe, hogy csak előzetes, becsült adatról van szó. Az viszont biztos, hogy közúton, normál körülmények között 417 km-t meg lehet tenni az Ampera-e-vel. Ez ugyanis a London-Párizs út szárazföldi része, amit egy Amperával már le is zavartak.

Kisebb, egyszerűbb, de messzire jut füst nélkül az új Opel Ampera 1
Kisebb, egyszerűbb, de messzire jut füst nélkül az új Opel Ampera 2

Kisebb, egyszerűbb, de messzire jut füst nélkül az új Opel Ampera

Kisebb, egyszerűbb, de messzire jut füst nélkül az új Opel Ampera

Kisebb, egyszerűbb, de messzire jut füst nélkül az új Opel Ampera 14
Kisebb, egyszerűbb, de messzire jut füst nélkül az új Opel Ampera 15
Kisebb, egyszerűbb, de messzire jut füst nélkül az új Opel Ampera 16
Kisebb, egyszerűbb, de messzire jut füst nélkül az új Opel Ampera 17
Kisebb, egyszerűbb, de messzire jut füst nélkül az új Opel Ampera 18
Kisebb, egyszerűbb, de messzire jut füst nélkül az új Opel Ampera 19
Kisebb, egyszerűbb, de messzire jut füst nélkül az új Opel Ampera 20
Kisebb, egyszerűbb, de messzire jut füst nélkül az új Opel Ampera 21
Kisebb, egyszerűbb, de messzire jut füst nélkül az új Opel Ampera 22
Kisebb, egyszerűbb, de messzire jut füst nélkül az új Opel Ampera 23
Kisebb, egyszerűbb, de messzire jut füst nélkül az új Opel Ampera 24
Fotó megosztása:

Az Ampera-e 7,3 másodperc alatt éri el a 100 kilométeres óránkénti sebességet, végsebessége elektronikusan 150 km/h-ban korlátozott. Az utastér amolyan kis egyterűs, a hangulata inkább Meriva, mint Corsa vagy Astra, a 381 literes csomagtér meglepően tágas. És meglepő az utastérben tapasztalható minőségérzet is. Amilyen friss és csinos az Ampera-e kívül, annyira egyszerű, műanyagos, túlkönnyített odabent. Az előző Ampera eleganciájának, luxy hangulatának nyoma sincs, kisautós, hétköznapias minden ebben a kocsiban:

a videó a hirdetés után indul

Az új Ampera piaci megjelenésének időpontjával kapcsolatban nincs információnk, de az áráról hallottunk egy teljesen megalapozatlan, ellenőrizetlen, belsős sutyorgásból származó, hozzánk is hallomásból eljutott információt: 23 ezer euró, mai árfolyamon kb. hétmillió forint. Ha ez igaz, már meg is van magyarázva a közel sem impresszív minőség az utastérben.