A Lada-Skoda-Trabant-Wartburg korszakban még komoly kihívást jelentett egy-egy út közben adódott műszaki probléma. Sosem felejtem el azt a kedélyes szombat délelőttöt, amit egy defektjavítással töltöttünk valahol Tiszafüred környékén. Egy Kispolszkival indultunk négyen (két baráti fiatal pár) a Mátrába, de a sok csomag miatt a pótkerék már nem fért be a kocsiba (se fel a kocsira, mert a legtöbb cucc a tetőcsomagtartóra került). Hát persze, hogy jött a defekt. Egy omladozó buszmegálló falából bontottunk ki két téglát, arra támasztottuk fel a kézzel megemelt kocsit és a leszerelt kereket stoppal vittük be a közeli városba. Itt aztán már csak a szerencsére még nem túl részeg gumist kellett rábeszélnünk, hogy a hétvégére való tekintet nélkül ragassza meg a belsőnket, hogy továbbmehessünk, fel, a hegyi faluba, ahova indultunk. És ahova végül némi késéssel meg is érkeztünk, hogy aztán másnapra elfolyjon a fékolaj a Kispókból, igazi horrorrá változtatva a visszautat a percenkénti megállással és fékfolyadék-utántöltéssel, lefelé a szerpentinen.

Ha csak az üzemanyag fogyott ki, akkor is kellemesebb telefonos segítséget kérni kutyagolás, kannázás helyett

Na, ma már ez az egész nem így van. Az autók is megbízhatóbbak, szó se róla, de ennél is megnyugtatóbb, hogy mobilon bármikor, bárhol lehet segítséget hívni. Ez a segítség lehet rokon, barát, aki egy vontatókötéllel érkezik, ha baj van, de ennél a megoldásnál azért elegánsabb és biztonságosabb egy profi assistance-szolgáltató hívása. Egyszerűbb probléma esetén ehhez ma már nem kell új, még garanciális autó vagy Autóklub-tagság sem! Elég, ha az ember regisztrált Shell ClubSmart tagként rendelkezik online fiókkal és az előző naptári hónapban legalább 1 Alap ClubSmart pontot gyűjtött.

Assistance a Shelltől

A ClubSmart Program keretében nyújtott új mobilitási garancia szolgáltatás program ún. “aktív tagjai” számára elérhető. (Aktív tagnak azok számítanak, akik regisztrált ClubSmart tagok, havonta legalább 1 Alap ClubSmart pontot gyűjtöttek és rendelkeznek elektronikus online fiókkal.) Az autósegély-szolgáltatást defekt, akkumulátorlemerülés, téves üzemanyag-tankolás, üzemanyag-kifogyás esetén lehet igénybe venni, illetve tanácsadást is lehet kérni, például az autó sérülésével járó esetekben.

Már a Shellnél is lehet asszisztenciára szerződni, ez is jár az üzemanyagkártya komfortja mellé

Tavaly mutatta be továbbfejlesztett üzemanyagait a Shell,  idén tavasszal új étel-ital kínálatot fejlesztettek ki Fördős Zével, és elindult a töltőállomások shopjainak átalakítása is. A ClubSmart program megújításánál az volt a cél, hogy az olyan hasznos előnyöket kínáljon vásárlók számára, amelyek örömtelibbé teszik és megkönnyítik az utazásaikat. Az Allianz Assistance közreműködésével új autósegély-szolgáltatás teszi lehetővé, hogy gondoskodjanak a hűséges vásárlókról, utasaikról és autójukról, bármerre is vigye őket az útjuk. Az új, mobiltelefonon keresztül elérhető digitális kártyának köszönhetően a használat is sokkal egyszerűbb, s az applikáció segítségével a pontok alakulásának nyomon követése is könnyebb.

Ha ott állunk a lemerült akkujú, félretankolt, kifogyott üzemanyagtartályú kocsink mellett, a teendőnk csak annyi, hogy hívjuk a +36 1 814 9504 számot, megadjuk Shell ClubSmart kártyánk számát, és a segítség már indul is.

A megújult ClubSmart program emellett számos új meglepetéssel jutalmazza a hűséges vásárlókat. Az időszakosan elérhető exkluzív ajándékok mellett újdonság, hogy a tankolással gyűjtött pontok kedvezményre válthatók a shopban található termékekre, szolgáltatásokra vagy üzemanyagra, és mostantól minden 10 pont 10 forint kedvezményt jelent a vásárlás végösszegének legfeljebb a feléig. Az új partnereknek köszönhetően pedig a Booking.com-on foglaláskor, és a Rentalcars.com-on autóbérlésnél is lehet már ClubSmart pontokat gyűjteni.

További információ a megújult ClubSmart Programról a www.clubsmart.hu oldalon található.