Velük bármit el lehetne adni

Velük bármit el lehetne adni


Itt az idő, hogy visszahuppanjunk a munkába. Főszerkesztőnk G. küldött is egy bemutató videót a hatékony beszállásról, íme:
Szex és hazugság a reklámokban 2
Visszahúzódunk tesztautóink kényeztető melegségébe, hogy a 2008-as évben is tesztek garmadájával jelentkezzünk. Aki még nem készítette elő a zárolajozó-jégoldót, annak a következő oktatófilmet ajánljuk, íme:
Szex és hazugság a reklámokban 3
Akik csak a címben szereplő “szex” szó miatt lapoztak ide azt sem hagyjuk üres kézzel elmenni. Íme, 48 másodperc gyönyör. Az elmúlt időszak legképtelenebb reklámja a Végtelen Történet c. NSZK-amerikai fantasztikus kalandfilm latin adoptációja. Van benne sérült szuperhős, szexuális együttlét kövekkel, sőt még Richard Clayderman is egy fék nélküli zongorán, íme:
Szex és hazugság a reklámokban 4
Ahogy azt a marketing-tagozatos általános iskolákban is tanítják, szexszel mindent el lehet adni. Erre gondoltak az angolok is, amik a csőd szélén állva megrendelték ezt a tangás spotot. A történet életszagú, a nemi szerepek egyértelműek. A lányok táskát vásárolgatnak. Nem cipőt, táskát. A fiúk autóznak. A fiúk le akarják tépni a lányok ruháját. Mindenki örül. A frappáns reklám és a leértékelt ár ellenére, még MG matricával sem akart senki Rover 25-öt venni, íme: Szex és hazugság a reklámokban 5
Milyen kicsiny szerv is a nyelv, mégis mekkora tüzet képes fellobbantani. Szegény Cliós srácnak csak a sztaniol jutott. Innen szép nyerni.  A Nokia arra buzdít, hogy használjuk bátran a nyelvüket. A hirdetés a szemek orális fixációja, íme: Szex és hazugság a reklámokban 6
Egy újabb gyöngyszem a szexista reklámok hajnaláról. 1968. Tombol a Flower Power, szabad a szerelem. Megérkezik az első Ford Mustang. Olyan férfias, hogy a lányok térde még a látványba is beleremeg. Fred, a fagottos a Mustang-ja miatt végre megkapja Lucille-t a hegedűst. Idősebbek is elkezdhetik, íme: Szex és hazugság a reklámokban 7
A Brit mértéktartást és jó ízlést tükrözi ez az Austin Princess reklám a 70-es évekből. Bár az osztálykülönbségek okozhatnak problémákat, a csajozáshoz azonban minden rendben és rangban jó autó kell. A sofőr francia menyecskékkel cicázik. “Nem is tudtam uram, hogy beszél franciául.” – mondja az úr. Hát most már tudja Archibald – mondja a söfőr, íme: Szex és hazugság a reklámokban 8

A szex sem minden esetben megváltó. Ebben a dél-amerikai szösszenetben kiderül, hogy egy rakás karneváli nimfa sem ér annyit, mint egy diesel dobozos. Jobb ma egy Ford EcoSport, mint holnap egy fészekalj túzok, íme:
Szex és hazugság a reklámokban 9
A Suzuki Vitara az aerobikoktatók egész generációjának nyújtott mobilitást. A manikűröslányok és fodrász-asszisztensek autójára sok sztereotípia rakódott. Ebben az angol remekben végre megszabadulhatunk a Vitarát sújtó előítéleteinktől. Vén csoroszlyák is tudják mi a jó. Nevetni, íme:
Szex és hazugság a reklámokban 10
Nőknek készült ez a George Clooney-s klasszikus. Nők százai ostromolhatták a Fiat kereskedéseket, hogy az új IDEA-val amerikai sármőröket foghassanak maguknak. A film végén tüneményes olasz akcentussal érkezik a felvilágosítás, hogy George nem része a széria-felszerelésnek. Bizonyosan extra-opció, íme:
Szex és hazugság a reklámokban 11
Következzen két tévedésre épülő hirdetés. Sokszor elsütötték már, de mindig hatásos. A nő a férfi kocsijára bukik. Régi ismerősök, ha a srác Mitsubishi Eclipse-el jár, biztos jól ki van tömve. Hogyan alakuljunk át pár másodperc alatt vonzó nemző-istenségből impotens tökfilkóvá, íme: Szex és hazugság a reklámokban 12
Itt is a sokszor látott alaphelyzet. A férfit jellemzi az autója. A háromágú csillag és a tapasztalatot sugárzó mosoly megolvasztja a parkolóőr jégszívét. Az elmúlt évben jó pár kreatív hirdetéssel örvendeztetett meg bennünket a Mercedes, íme: Szex és hazugság a reklámokban 13
Ha valakit nem fektetett volna még ki a sok reklám, akkor végső csapásként jöjjön egy igazán ütős Tata Indica spot Indiából. Kumár a kamugép kesztyűt kap a képébe, valahányszor valótlant mond a tévébe, íme: Szex és hazugság a reklámokban 14

Mai reklámpásztázó szeánszunk ezzel véget ért, most irány a fórum, tegyétek fel a Ti kedvenceiteket is!