Megjöttek a szépségkirálynők

2005 márciusban befutott hozzánk az új Swift, Genfbe pedig megérkeztek a szépségkirálynők, de néhány hostess nekünk náluk is jobban tetszett. Megdőlt a szériaautók sebességi világrekordja, vezettük az új 7-es BMW-t és megmutattuk a nyugatnak, milyen is a Dacia Logan.

Teszten a Swift

Márciusban teszteltük az új Swiftet, amely magyar szempontból az idei év legfontosabb új autója volt. Mondjuk a formatervet mintha a MINI-ről és kicsit a Citroën C2-ről koppintották volna, de az új Swift csinos, biztonságos, nem adják drágán és még jó is.

Már megint a nők

Idén is megragadtak bennünket Genf szépségei. Itt most nem a habarccsal tapasztott, hanem a hosszú combú szépségekre gondolunk feketében, szőkében, barnában és vörösben. Az Opel standra ráadásul befutott egy csapatnyi szépségkirálynő.

Az új mindenvivő: Koenigsegg CCR

387,87 km/óra. Ezzel az eredménnyel a Koenigsegg megdöntötte a szériaautók sebességi világcsúcsát. Az autós kártyák új mindenvivője a CCR modell 806 lóerős turbómotorral és 3,2 másodperces százra gyorsulással. A legdurvább az egészben az a feltételezés, hogy kellően hosszú egyenes úton a CC+ akár 395 km/órás sebességet is elérhet a gyártó szerint.

Botrány a luxuskategóriában

2001-ben akkora felhördülés fogadta a 7-es BMW külsejét, mintha egy jeti tervezte volna. Az autó mégsem jutott kárhozatra, a viták ellenére nagyon jól fogy és időközben a gyár a formán is finomított. A pazar luxusautót új dízel és benzines motorokkal vezettük Spanyolországban.

Dacia Logan – Irány nyugat!

Nagyjából az autókínálat másik végletét jelenti a Dacia Logan, amelyben menyasszonyommal elhatoltunk Rómáig. A saját billentyűzeten született anyagok közül nálam ez az év cikke a Ladában cseperedtem témájú mellett.