Guruló auditórium
Guruló auditórium

Guruló auditórium

Guruló auditórium

Guruló auditórium
Guruló auditórium 27
Szokatlan módon, előre kerültek a nagyméretű mélynyomók
Guruló auditórium 29
Guruló auditórium 30
Guruló auditórium 31
Guruló auditórium 32
Guruló auditórium 33
Guruló auditórium 34
Guruló auditórium 35
Guruló auditórium 36
Guruló auditórium 37
Guruló auditórium 38
Guruló auditórium 39
Guruló auditórium 40
Guruló auditórium 41
Guruló auditórium 42
Guruló auditórium 43
Guruló auditórium 44
Guruló auditórium 45
Guruló auditórium 46
Guruló auditórium 47
Guruló auditórium 48
Fotó megosztása:
Összesen hat hónapra volt szükség az X5-ös megtervezéséhez, darabokra szedéséhez és újjáépítéséhez. Mindezt a hifirendszereket készítő Alpine követte el. A multimédiás berendezésekkel telezsúfolt jármű kapott DVD-lejátszót, érintőképernyős monitorokat, rengeteg hangsugárzót, erősítőt és még kívülről is jól néz ki.

Legnagyobb feladatnak az ajtók átalakítása tűnt, így avval kezdték a munkát. Négyajtósból, az ajtók összeolvasztásával, kétajtóst készítettek az Alpine szakemberei. Nyitáskor a motoros ajtók az üléssel együtt oldalirányban kicsúsznak, így a 65 centiméter széles nyíláson keresztül kényelmesen be lehet ülni a járműbe. Néhány centiméterrel magasabbra került a hátsó ülés, így a vadászrepülőkben megszokott üléspozíciónak köszönhetően ott is tökéletesen élvezhető a zene és az utazás is érdekesebb, hiszen a vezető nem takarja el a kilátást.

Két 25 centiméter átmérőjű mélynyomót építettek a műszerfalba, a sofőrt három, míg hátul ülő utasának fülét kétutas hangsugárzók zenéje kényezteti. Hogy a 6.1-es surround rendszer tökéletes hangzást biztosítson, mindkét ülés az autó középvonalában van. Az eredetileg balkormányos BMW-ben a kormány, a pedálsor és a sebességváltó is középre költözött.

Ezenkívül átdolgozták az első és a hátsó lökhárítókat, majd hatalmas, 26 colos kerekeket és extra fényezést is kapott az X5-ös BMW.

A jármű hátulját is utolérte az átalakítás, hiszen teljes egészében nagyméretű, átlátszó akril panel került a hátsó ajtó helyére, amelyet a tökéletes hangzás érdekében a beépítés után lezártak, majd légmentesen tömítettek. Így az átlátszó bura mögött bárki megcsodálhatja az audiorendszer elemeit.

Az utakon valószínűleg nem találkozhatunk majd a guruló zenegéppel, de autókiállításokon, tuning és hifibemutatókon minden bizonnyal feltűnik a jövőben.