Összesen hat hónapra volt szükség az X5-ös megtervezéséhez, darabokra szedéséhez és újjáépítéséhez. Mindezt a hifirendszereket készítő Alpine követte el. A multimédiás berendezésekkel telezsúfolt jármű kapott DVD-lejátszót, érintőképernyős monitorokat, rengeteg hangsugárzót, erősítőt és még kívülről is jól néz ki.

Legnagyobb feladatnak az ajtók átalakítása tűnt, így avval kezdték a munkát. Négyajtósból, az ajtók összeolvasztásával, kétajtóst készítettek az Alpine szakemberei. Nyitáskor a motoros ajtók az üléssel együtt oldalirányban kicsúsznak, így a 65 centiméter széles nyíláson keresztül kényelmesen be lehet ülni a járműbe. Néhány centiméterrel magasabbra került a hátsó ülés, így a vadászrepülőkben megszokott üléspozíciónak köszönhetően ott is tökéletesen élvezhető a zene és az utazás is érdekesebb, hiszen a vezető nem takarja el a kilátást.

Két 25 centiméter átmérőjű mélynyomót építettek a műszerfalba, a sofőrt három, míg hátul ülő utasának fülét kétutas hangsugárzók zenéje kényezteti. Hogy a 6.1-es surround rendszer tökéletes hangzást biztosítson, mindkét ülés az autó középvonalában van. Az eredetileg balkormányos BMW-ben a kormány, a pedálsor és a sebességváltó is középre költözött.

Ezenkívül átdolgozták az első és a hátsó lökhárítókat, majd hatalmas, 26 colos kerekeket és extra fényezést is kapott az X5-ös BMW.

A jármű hátulját is utolérte az átalakítás, hiszen teljes egészében nagyméretű, átlátszó akril panel került a hátsó ajtó helyére, amelyet a tökéletes hangzás érdekében a beépítés után lezártak, majd légmentesen tömítettek. Így az átlátszó bura mögött bárki megcsodálhatja az audiorendszer elemeit.

Az utakon valószínűleg nem találkozhatunk majd a guruló zenegéppel, de autókiállításokon, tuning és hifibemutatókon minden bizonnyal feltűnik a jövőben.