Nyomuló busz!
Nyomuló busz!

Nyomuló busz!

Nyomuló busz!

Nyomuló busz!
Nyomuló busz! 17
Rozsdamentes acélból készül a sportkipufogódob a Zafirához, ezzel a dízel is szépen szól
Nyomuló busz! 19
Nyomuló busz! 20
Nyomuló busz! 21
Nyomuló busz! 22
Nyomuló busz! 23
Nyomuló busz! 24
Nyomuló busz! 25
Nyomuló busz! 26
Nyomuló busz! 27
Nyomuló busz! 28
Fotó megosztása:
Nagyon készülnek az Esseni Showra a német tuningcégek, a Steinmetz is elkészült a legújabb Opel típus, a Zafira átalakításával. Ahogy az várható volt, a dízel variánst dolgozták meg a szakik, abból is az erősebb 1,9-est.

[bekkep]A gyárilag 150 lóerős négyhengeres új elektronikát kapott, ezzel a teljesítménye 175 lóerőre emelkedett. Jobban érezhető azonban a forgatónyomaték bővülése, hiszen már nem “csak” 320, hanem 380 newtonméter veri hátba a vezetőt 2000-es fordulatszám mellett. Így az átalakított Zafira már nem csak éppen átlépi a 200-as határt, de akár 212 km/órával is száguldhat.

Ha már száguldozni akarunk, érdemes költeni a stabilitásra is, alaphelyzetben a Zafira inkább a családi kényelmet részesíti előnyben. Nem lesz belőle versenyautó a Steinmetz rugószettel sem, de a 30 milliméterrel alacsonyabbra helyezett súlypont sokat javít a kanyarsebességen.

Ehhez jönnek még a nagyobb kerekek, amelyek 16-19 colos felnikkel kombinálhatók. A legszélsőségesebb változatnál 8.0J x 19 tárcsákat és 225/35 R 19 abroncsokat szerelnek az egyterűre.

[bekkep]Spoilereivel a visszafogottabbakat támadja a Steinmetz, hiszen az új hűtőmaszk, a lökhárító alá szerelt légterelő és a dupla tetőszárny, akár gyári tartozék is lehetne. Leginkább talán az M3-as BMW stílusában készült visszapillantók hivalkodóak.

Az utastérben sem tűnnek fel elsőre az alumínium kiegészítők, pedig a műszerfal mellett a váltó- és kézifékkarra, a pedálokra is jutott belőle.