A 90-es évek elején nagy divatja volt Németországban a Geiger által épített Corvette-eknek, melyek extrém széles karosszériájukkal hívták fel magukra a figyelmet. Mostanában ismét nagyobb kereslet mutatkozik a cég által kínált tuning kiegészítők iránt.

Jelenleg nem az extravagáns megjelenésre, hanem a visszafogottabb külsőre van kereslet. Ennek megfelelően mostani munkájuk külsőleg csak méretes felnijeiről ismerhető fel. 19 vagy 20 colos felniket lehet kérni, amikre 255/45 R 19 illetve a nagyobb esetében 255/35 és 285/30 ZR 20 gumikat szerelnek.

Ezzel párhuzamosan kicserélik a Mustang futóművét is, a sportos hangolású új felfüggesztés 30 milliméterrel engedi közelebb az aszfalthoz a kocsit. Mindemellett az autó kanyarsebessége is sokat javult.

A motortérben már kissé komolyabb beavatkozást tett a Geiger, hiszen a 4,6-os Ford motort egy kompresszorral szerelték fel. Immár 400 lóerőt tud a V8-as, ami 100-zal több mint a széria GT teljesítménye.

Korábban 430 newtonméter volt a motor forgatónyomatéka, amit a mechanikus feltöltő 550-re növelt. A nagyobb teljesítményhez átalakították a hengerfejet, illetve nem csak a szívó, hanem a kipufogó oldalt is módosították. Fémkatalizátoros új sportkipufogón keresztül dörmög a V8-as.

A Geiger Mustang 4,7 másodperc alatt gyorsul álló helyzetből 100 km/órára. Legnagyobb sebessége pedig a korábbi 240 helyett 260 km/óra lett.