PPI RS TT - Tuning face lift

Hamarosan bemutatkozik az Audi TT új változata, a megjelent kémfotók és a már bemutatkozott új Audi modellek (A4, A6) alapján a PPI cég kissé átszabta az autót. A Single Frame-re keresztelt új hűtőmaszkot olyan jól illesztették a TT-hez, hogy akár gyárinak is hihetnénk.

Az új első lökhárítón nagyobb nyílásokat vágtak, hogy az új töltőlevegő-hűtőhöz és a fékekhez több levegő jusson. Lehet rendelni hozzájuk speciális toldatot, ami a levegőt közvetlenül a tárcsákra irányítja.

Hátul is átalakították a TT-t, ami ennek köszönhetően jóval izgalmasabb lett. A rendszámtáblát alacsonyabbra helyezték, a helyén a két lámpát egy prizmával kötötték össze, ha valaki szeretné, ezt is meg lehet venni carbon kivitelben.

A kipufogók között diffúzort alakítottak ki, hogy javítsák az autó kanyarsebességét. Korábban az Audi is módosította TT-t, az autó stabilitásának érdekében. A PPI nem elégedett meg a gyári szárnnyal, hanem kiegészítették egy nagyobbal. Ez a carbonból készített spoiler elektronikusan vezérelt, nagy sebességnél emelkedik ki, és termel nagyobb leszorítóerőt.

A küszöböknél egyedi levegőnyílást helyeztek el, hogy a hátsó féktárcsák is jobban viseljék a terhelést. Azért, hogy ezt a hatást fokozzák a hátsó lökhárítón kilépőnyílást is terveztek. Ezek azonban nem csak funkcionálisak, de izgalmasabbá is teszik a TT megjelenését.

Egy kis borítólemezt készítettek az ajtók aljához, hogy csökkentsék a levegő örvénylését, és hogy belevezessék a levegőt a fékhűtőkhöz. Az új 322 x 32 milliméteres féktárcsákat a Brembo szállítja a kocsihoz, de lehetőség van rá, hogy a GT2-es kerámia fékeit szereljék fel.

Szükség is van a fékrendszer módosítására, mert az RS TT-re nevezett szörny orrában az 1,8-as turbómotor 355 lóerős. Víz- és olajhűtéses turbót, új intercoolert, air-boxot, átalakított szívó és kipufogórendszert kapott a Győrben készülő Audi motor.

18 colos RUF felnikkel és 225/40ZR18-as gumikkal szereli a PPI a RS TT-t, de lehetőség van 19-es BBS tárcsák és 235/35ZR19-es gumik felszerelésére is. Kétféle kivitelben készíti az utasteret a cég, az egyikben bukócső és versenyülések kapnak helyet, a másokban viszont még a tetőt is Alcantarával borítják.