A 2830 milliméteres tengelytávnak köszönhetően a Signum hátsó térkínálata valójában még annál is nagyobb, mint amit e szám hallatán várnánk. A hátsó üléssorban nagyobb kényelemben utazhatunk, mint elöl. A speciális, FlexSpace-nek nevezett ülés-átalakítási rendszernek köszönhetően a három személyre szabott pad két hatalmas fotellé és egy középső pulttá alakítható. A két szélső fotel 13 centiméteres úton tologatható, a háttámlák szöge pedig széles tartományban variálható. Ha középen nem ül senki, az ülőlap egyetlen mozdulattal néhány centivel lejjebb tehető és így a szélső ülések távolabb helyezhetők az ajtóktól. Így legalább olyan kényelemben lehet utazni a hátsó két ülésen, mint a repülőgépek első osztályán.
Az átrendezéskor felszabadult középső helyre felárért úgynevezett “Travel Assistant” csomag rendelhető. Ez az opció szinte mindent magában foglal, amit egy első osztályú repülőn elvárnánk, egyedül a csinos stewardess marad ki a csomagból. A doboz tartalmaz két tálcát, egy hűtőládát, egy szemetest, pohártartót, 12 voltos csatlakozót, egy DVD tartót és külön vezérlést a hifihez. Külön kérésre fejhallgató is rendelhető, így az is megoldható, hogy a hátul ülő Mozartot hallgasson CD-ről, míg a sofőr a közlekedési hírekre figyeljen a rádión.
Ha nem kívánjuk a hátsó sor hatalmas térkínálatát keresztbe tett lábbal élvezni és az üléseket előretoljuk, a csomagtartóba 550 liternyi holmit rámolhatunk. Ha egyáltalán nem kívánunk hátra ülni, és mindent a csomagoknak szánunk, egészen 1400 liternyi bőröndben gondolkozhatunk.
A Signumban nem csak a hátul ülők élvezhetik a fejedelmi kényelmet. A Vectrából származó első két ülés felár ellenében szellőztethető és a légkondicionálóval hűthető is. Még egy feltűnő eltérés a középső tükörtől egészen a hátsó üléssorig nyúló doboz, ami szintén a repülőgépek mindent elnyelő, a világítást is magában foglaló tárolójára emlékeztet. Elöl más különbség szinte nincs is, az utastér megegyezik a bázist adó Vectráéval, pontosabban a sportos ferdehátú Vectra GTS-ével.
A jövő márciusban piacra lépő Signum az első Opel, mely kanyarkövető bi-xenon fényszóróval lesz felszerelve. Az AFL (Adaptive Forward Lighting – alkalmazkodó követő világítás) a sebesség és az elfordulás függvényében +/- 15 fokkal tudja kiszélesíteni fénycsóváját. A rendszer további előnye, hogy kereszteződésben egy kiegészítő fényszóró akár az egész csomópontot be tudja világítani.
A Signum három új motorral is elérhető lesz a Vectra és a Vectra GTS 1,8-as, 3,2-es benzines valamint 2,0 és 2,2 literes dízel motorjai mellett.
A Signumban debütál majd az Opel első közvetlen befecskendezéses benzinmotorja. A 2,2 literes, 155 lóerős, változó szívószelep-vezérléses erőforrás fogyasztása hat százalékkal lesz kevesebb, nyomatéka pedig 10 százalékkal több, mint a hagyományos szívócső befecskendezéses benzinmotoroké.
A teljesítményskála következő darabja a kétliteres turbómotor, mely 175 lóerős maximális teljesítménnyel és 260 newtonméteres legnagyobb nyomatékkal rendelkezik.
A legnagyobb teljesítményű motor dízel, háromliteres és V6-os. A CDTI elnevezésű, közös nyomócsöves dízelmotor 177 lóerős, maximális nyomatéka 370 Nm.
Az utóbbi két motor hatfokozatú kézi váltóval kerül beszerelésre. A 3,2-es benzines, valamint a 2,2-es és a 3,0 literes dízelmotor rendelhető lesz kézzel is kapcsolható ötfokozatú automatikus váltóval.
Felmerül a kérdés, hogy ha a Signum ilyen kényelmet nyújt mind az elöl, mind a hátul utazók számára, akkor mi szükség van tovább az eddigi zászlóshajóra, az Omegára. A válasz egyszerű: semmi. Vélhetőleg a Signum márciusi piacra lépését követően már csak az Omega Caravan marad gyártásban, legalábbis a Vectra kombi megjelenéséig. De a jó öreg, hátsókerék-hajtásos Omega szerelmeseinek sem kell aggódniuk, ugyanis elképzelhető, hogy néhány éven belül az Omegát is egy sokkal nagyobb és szintén a hátsó kerekein hajtott limuzin pótolja majd.