A restomod műfajában kötelező gyakorlat a stílusos öreg kasztniba indokolatlanul erős motort beépíteni. Ezt teszi a brit Rocketeer Cars manufaktúra is, kivéve, hogy szó sincs indokolatlan teljesítménynövelésről. Ellenkezőleg, a Mazda MX-5 első és második generációjába beműtött 3,0 literes V6-os szívómotor olyan hiányt pótolt, amire 1989 óta vágynak a modell rajongói.





A Rocketeer MXV6 (a név magáért beszél) az első két generációt fedi le, azok európai és észak-amerikai specifikációjában egyaránt elérhető. A Jaguartól származó, Cosworth-tuningos erőforrás alapértelmezésben 280 lóerőt ad le, ami számottevően több, mint amit akár az első széria (115‒135 LE), akár a második kiadás (142‒181 LE) nyújtani tudott.
Ezzel azonban még nincs vége a történetnek: még idén nyáron bemutatkozik egy könnyített, nagyobb teljesítményű variáns, amely 850 kilogrammot társít majd 380 lóerőhöz, illetve ekkortájt kezdik gyártani a harmadik széria átépítését, amelybe 300 lóerőt meghaladó teljesítménnyel kerül bele a V6-os blokk.
A manufaktúra állítja, hogy a nagyobb blokk nem befolyásolja a modell mértékadó vezethetőségét, amit némi kétkedéssel fogadunk. Ezzel együtt nyilvánvaló, hogy van kereslet az erősebb MX-5-ösökre. A mai napig több mint 150 átalakítókészletet adtak el, illetve több mint 30 autót építettek maguk.