A négyajtós terepkupé kihagyhatatlan gyakorlat egy magára valamit is adó autógyártó számára, egy piacvezető pedig pláne nem engedheti meg magának, hogy ne legyen jelen ebben a szegmensben. Mivel pedig a Fiat az utóbbi bő egy évben bekapcsolta az utánégetőket Brazíliában, és a Volkswagent messze megelőzve átvette az első helyet az eladásokban, itt volt az ideje, hogy bemutassa a Fastback modellt, amelynek a neve pont ugyanolyan ötletes és eredeti, mint maga az autó.

A Fastback műszakilag a Fiat Pulse rokona, sőt, legtöbb stílusjegyét is a klasszikus crossovertől örökölte, természetesen markánsabb, sportosabb formában. A Pulse 4099 x 1774 x 1579 mm-es méreteihez képest valamivel hosszabb, szélesebb és alacsonyabb karosszériát feltételezünk – pontos értékeket nem közölt a cég.

Már a Fiatnak is van négyajtós terepkupéja 1
Már a Fiatnak is van négyajtós terepkupéja 2

Már a Fiatnak is van négyajtós terepkupéja

Már a Fiatnak is van négyajtós terepkupéja

Már a Fiatnak is van négyajtós terepkupéja 5
Már a Fiatnak is van négyajtós terepkupéja 6
Fotó megosztása:

A függőleges orr-részt uraló, hatalmas, fekete hűtőmaszk két oldalán a márkától megszokott, szem formájú lámpatesteket, alattuk valódi légbevezető funkcióval rendelkező nyílásokat találunk. A kerékíveket és a küszöböket egységes vastagságú fekete koptatósáv díszíti, robusztus külsőt kölcsönözve a csapott hátú autónak.

A Pulse két motorral kapható: az egyliteres belépő erőforrás mellett Abarth Pulse kivitelben 185 lóerős 1,3-as sportmotor is rendelhető hozzá. A hírek szerint mindkét erőforrás elérhető lesz a Fastbackhez, amely így a szubkompakt szegmens egészen izgalmas tagjává válik.