A Wiesmann BMW-motoros, egyedi formavilágú roadstereivel és kupéival szerzett nevet magának, aztán egyszer csak eltűnt a színpadról. Most visszatér, de soros hathengeres és V8-as motorok helyett villanymotorral – pontosabban villanymotorokkal, amelyek együttesen 680 lóerőt és 1100 Nm-t tolnak a hátsó kerekekre.

Villanyautóval tér vissza a német sportkocsi-gyártó 1
Villanyautóval tér vissza a német sportkocsi-gyártó 2

Villanyautóval tér vissza a német sportkocsi-gyártó

Villanyautóval tér vissza a német sportkocsi-gyártó

Villanyautóval tér vissza a német sportkocsi-gyártó 30
Villanyautóval tér vissza a német sportkocsi-gyártó 31
Villanyautóval tér vissza a német sportkocsi-gyártó 32
Villanyautóval tér vissza a német sportkocsi-gyártó 33
Villanyautóval tér vissza a német sportkocsi-gyártó 34
Villanyautóval tér vissza a német sportkocsi-gyártó 35
Villanyautóval tér vissza a német sportkocsi-gyártó 36
Villanyautóval tér vissza a német sportkocsi-gyártó 37
Villanyautóval tér vissza a német sportkocsi-gyártó 38
Villanyautóval tér vissza a német sportkocsi-gyártó 39
Villanyautóval tér vissza a német sportkocsi-gyártó 40
Villanyautóval tér vissza a német sportkocsi-gyártó 41
Villanyautóval tér vissza a német sportkocsi-gyártó 42
Villanyautóval tér vissza a német sportkocsi-gyártó 43
Villanyautóval tér vissza a német sportkocsi-gyártó 44
Villanyautóval tér vissza a német sportkocsi-gyártó 45
Villanyautóval tér vissza a német sportkocsi-gyártó 46
Villanyautóval tér vissza a német sportkocsi-gyártó 47
Villanyautóval tér vissza a német sportkocsi-gyártó 48
Villanyautóval tér vissza a német sportkocsi-gyártó 49
Villanyautóval tér vissza a német sportkocsi-gyártó 50
Villanyautóval tér vissza a német sportkocsi-gyártó 51
Villanyautóval tér vissza a német sportkocsi-gyártó 52
Villanyautóval tér vissza a német sportkocsi-gyártó 53
Villanyautóval tér vissza a német sportkocsi-gyártó 54
Villanyautóval tér vissza a német sportkocsi-gyártó 55
Villanyautóval tér vissza a német sportkocsi-gyártó 56
Fotó megosztása:

A szénszálas karosszériájú roadster tömege a nagyméretű, 92 kWh bruttó kapacitású akkumulátorcsomag ellenére viszonylag kedvező, 1,7 tonna, ami azt jelenti, hogy egy-egy lóerőre 2,5 kilogramm jut. Az autó így fürgén, 2,9 mp alatt éri el a 100 km/óra sebességet.

Villanyautóval tér vissza a német sportkocsi-gyártó 57

További részletek még nem ismertek, de az autó már rendelhető, a vételár 300 ezer eurónál, azaz nagyjából 120 millió forintnál indul.