A Wiesmann BMW-motoros, egyedi formavilágú roadstereivel és kupéival szerzett nevet magának, aztán egyszer csak eltűnt a színpadról. Most visszatér, de soros hathengeres és V8-as motorok helyett villanymotorral – pontosabban villanymotorokkal, amelyek együttesen 680 lóerőt és 1100 Nm-t tolnak a hátsó kerekekre.


1/36
További fotókért kattints a képre!
További fotókért kattints a képre!
Fotó megosztása:

2/36
Fotó megosztása:

3/36
Fotó megosztása:

5/36
Fotó megosztása:

6/36
Fotó megosztása:

7/36
Fotó megosztása:

9/36
Fotó megosztása:

10/36
Fotó megosztása:

11/36
Fotó megosztása:

13/36
Fotó megosztása:

14/36
Fotó megosztása:

15/36
Fotó megosztása:

17/36
Fotó megosztása:

18/36
Fotó megosztása:

19/36
Fotó megosztása:

21/36
Fotó megosztása:

22/36
Fotó megosztása:

23/36
Fotó megosztása:

25/36
Fotó megosztása:

26/36
Fotó megosztása:

27/36
Fotó megosztása:

29/36
Fotó megosztása:

30/36
Fotó megosztása:

31/36
Fotó megosztása:

33/36
Fotó megosztása:

34/36
Fotó megosztása:

35/36
Fotó megosztása:



























Fotó megosztása:
A szénszálas karosszériájú roadster tömege a nagyméretű, 92 kWh bruttó kapacitású akkumulátorcsomag ellenére viszonylag kedvező, 1,7 tonna, ami azt jelenti, hogy egy-egy lóerőre 2,5 kilogramm jut. Az autó így fürgén, 2,9 mp alatt éri el a 100 km/óra sebességet.
További részletek még nem ismertek, de az autó már rendelhető, a vételár 300 ezer eurónál, azaz nagyjából 120 millió forintnál indul.