Itt az ideje a BMW 3-as sorozatának felfrissítésének, hiszen a G20 kódjelű modell 2018 végén mutatkozott be a nagyvilágnak. Már eddig is lehetett sejtésünk, hogy milyen lesz a ráncfelvarráson átesett változat, miután 2022 márciusában bemutatták az új BMW i3-at. Ez a G20-as sorozat elektromos változata, kizárólag a kínai piac számára, amelyen már a belső égésű változatokhoz képest frissebb külsővel érkezett.

Most viszont itt van a több modell fotója is, amelyen egyértelműen láthatóak a változások. A kínai ipari és informatikai minisztériumban felbukkantak képek, amelyeket a védjegyoltalom bejegyzéséhez használnak.

A megújult BMW 3-as több példányát láthatjuk, különböző színekben, eltérő kárpit- és keréktárcsa-kombinációkkal. A modellek egyértelműen a sportosabb, M-kivitel tagjai, a hagyományos variánsok megint mások lesznek.

Kiszivárgott az új BMW 3-as 1
Kiszivárgott az új BMW 3-as 2

Kiszivárgott az új BMW 3-as

Kiszivárgott az új BMW 3-as

Kiszivárgott az új BMW 3-as 16
Kiszivárgott az új BMW 3-as 17
Kiszivárgott az új BMW 3-as 18
Kiszivárgott az új BMW 3-as 19
Kiszivárgott az új BMW 3-as 20
Kiszivárgott az új BMW 3-as 21
Kiszivárgott az új BMW 3-as 22
Kiszivárgott az új BMW 3-as 23
Kiszivárgott az új BMW 3-as 24
Kiszivárgott az új BMW 3-as 25
Kiszivárgott az új BMW 3-as 26
Kiszivárgott az új BMW 3-as 27
Kiszivárgott az új BMW 3-as 28
Fotó megosztása:

A jelenlegihez képest némileg magasabbra nőttek a vesék, amelyekhez az egyediség jegyében különböző hűtőrács-keretek, valamint betétek készülnek. Az első lökhárítót mostantól nagy központi légbeömlő dominálja, amelyet a sarkokon L alakú díszlécek kísérnek. Karcsúbb fényszórókat kap a modell, amelyekről alul eltűnik a kis “karom”, és fordított L alakú LED-es nappali menetfényt tartalmaznak.

A hátsó lökhárító is egyértelművé teszi, hogy M-kivitelt látunk, a nagy fekete diffúzorszerű elem nem hagy kétséget. A szokásos kör alakú kipufogóvégződések helyett trapéz alakúak találhatók. A hátsó lámpái változatlannak tűnnek.

Egyelőre az utastérről nincs kép, de szinte biztosan követi majd az i3-ast, amely BMW i4-ben, iX-ben alkalmazott BMW 8-as operációs rendszert használja. A lényeg, hogy egy hatalmas ívelt panelben két tekintélyes képernyő uralja a műszerfalat.

 

Kiszivárgott az új BMW 3-as 29

A BMW i4-hez hasonló belső köszön majd vissza az új 3-asban is

A hajtásláncok tekintetében három-, négy- és hathengeres benzines és dízelmotorok választékára számíthatunk, amelyeket lágy hibrid és plug-in hibrid technológia egészít ki. Persze Európába is megérkezik a teljesen elektromos kivitel is.