A 2021. év utolsó újdonságai között mutatkozott be a Subaru Solterra és a Toyota bZ4X, két tisztán elektromos szabadidőjármű, amelyek annyira nem csinálnak ügyet abból, hogy közös fejlesztés eredményeként jöttek létre, hogy az emblémákon kívül ténylegesen semmi nem különbözteti meg őket egymástól.

Ha egy autó ugyanannyira Toyota, mint Subaru, tuningolásával éppúgy megbízható a Toyota Gazoo Racing (TGR), mint a Subaru Tecnica International (STI). Ez így is történt: nagyjából egyszerre rántották le a leplet a Toyota bZ4X GR Sport Conceptről és a Subaru Solterra STI Conceptről.

Sportautónak öltöztek ezek a szabadidő-autók 1
Sportautónak öltöztek ezek a szabadidő-autók 2

Sportautónak öltöztek ezek a szabadidő-autók

Sportautónak öltöztek ezek a szabadidő-autók

Sportautónak öltöztek ezek a szabadidő-autók 7
Sportautónak öltöztek ezek a szabadidő-autók 8
Sportautónak öltöztek ezek a szabadidő-autók 9
Sportautónak öltöztek ezek a szabadidő-autók 10
Fotó megosztása:

Ahogy az alapmodellek azonosak, mindkét tuningverzió ugyanazt a filozófiát követi: nevezetesen, hogy felesleges még sportosabbá tenni a technikát, elég, ha egy elektromos crossover harciasabban néz ki.

Ennek megfelelően a Subaru az STI-kre jellemző rózsaszín (hivatalosan cseresznyevirág-színű) aerodinamikai kiegészítőket kapott, a Toyota pedig a jelek szerint beérte a piros féktárcsákkal és a sejtelmes, sötét fényezéssel. A nagyobb keréktárcsák és a hátsó légterelő közös elem mindkét tuningmodellen.