A BMW iX-ben alkalmazott elektromos technológiákra épül a BMW hamarosan érkező elektromos luxuslimuzinja, a BMW i7. A 2022 során bevezetendő, felső kategóriás szedánról egyelőre csupán energiafogyasztását (19,5-22,5 kWh/100 km) közölte a gyártó, és ez sem végleges adat.

Érkezik a BMW elektromos luxusszedánja 1
Érkezik a BMW elektromos luxusszedánja 2

Érkezik a BMW elektromos luxusszedánja

Érkezik a BMW elektromos luxusszedánja

Érkezik a BMW elektromos luxusszedánja 14
Érkezik a BMW elektromos luxusszedánja 15
Érkezik a BMW elektromos luxusszedánja 16
Érkezik a BMW elektromos luxusszedánja 17
Érkezik a BMW elektromos luxusszedánja 18
Érkezik a BMW elektromos luxusszedánja 19
Érkezik a BMW elektromos luxusszedánja 20
Érkezik a BMW elektromos luxusszedánja 21
Érkezik a BMW elektromos luxusszedánja 22
Érkezik a BMW elektromos luxusszedánja 23
Érkezik a BMW elektromos luxusszedánja 24
Fotó megosztása:

A képek tanúsága szerint nem holmi tohonya luxusautót épít a BMW: ügyelnek arra, hogy villanymotorral is élvezetes vezethetőséget kínáljon a modell.

Az i7 alapvetően a következő generációs BMW 7-es fődarabjait alkalmazza: a futómű, a kormánymű és a fékrendszer, továbbá a hajtáslánchoz kapcsolódó segédrendszerek (menetdinamikai és menetstabilizáló technológiák) ezek szerint közösek lesznek a márka elektromos és belső égésű csúcsmodelljei között, ugyanakkor a szabályozásuk (pl. a regeneratív fékrendszer és a mechanikus fékek összehangolása) extra munkát igényel.

a videó a hirdetés után indul