Szeptemberben rántják le a leplet az E-osztály All-Terrain kombi kisöccséről, a C-osztályos kombi offroadosított változatáról.

Ami biztosan látható a kémfotókról, az a vaskos műanyag kerékívtoldatok és a hasonlóan eltúlzott küszöbburkolat, amelyek a nyilvánvalóan megemelt hasmagassággal együtt strapabíró arculatot kölcsönöznek az autónak.

Az új C-osztály csupán egyetlen kiviteléhez: a plug-in hibrid modellekhez kínál állítható magasságú, légrugós futóművet, és azt is csak hátul. Kérdés, hogy az All-Terrain verzió kedvéért bevezetik-e a mindkét tengelyen módosítható hasmagasságot, ugyanúgy, mint az E-osztálynál, amely 121-156 mm között változtathatja a fenéklemez és az aszfalt (vagy földút) közötti távolságot.

Sárba kívánkozik a Mercedes közepes kombija 2

Ami biztosra vehető, az a 4Matic összkerékhajtási rendszer alkalmazása, azt viszont nem tudjuk, hogy ezt áthangolják-e a közúti beállításhoz képest, amely alaphelyzetben inkább hátsókerék-hajtású karaktert ad az autónak.

A harmadik nagy kérdés a hajtásláncok kínálata: talán a C-osztályos All-Terrain modellel megtörik a jég, és a Mercedes elkezdi itt is bevezetni a plug-in hibrid hajtásláncokat – ha másért nem is, a fent említett légrugózás kedvéért. Ha mégsem, maradnak a hagyományos belső égésű modellek, 48 V-os mild hibrid rendszerrel megtámogatva.

Sárba kívánkozik a Mercedes közepes kombija 3