Megnövelt motorteljesítmény, ültetett sportfutómű, egyedi karosszériaszín és keréktárcsa teszi harciassá a Volkswagen Atlas Cross Sport szabadidőjármű alapjaira épülő Atlas Cross Sport GT tanulmányt.

Ültetett sportterepjáró a Volkswagentől 1
Ültetett sportterepjáró a Volkswagentől 2

Ültetett sportterepjáró a Volkswagentől

Ültetett sportterepjáró a Volkswagentől 31
Ültetett sportterepjáró a Volkswagentől 32
Ültetett sportterepjáró a Volkswagentől 33
Ültetett sportterepjáró a Volkswagentől 34
Ültetett sportterepjáró a Volkswagentől 35
Ültetett sportterepjáró a Volkswagentől 36
Ültetett sportterepjáró a Volkswagentől 37
Ültetett sportterepjáró a Volkswagentől 38
Ültetett sportterepjáró a Volkswagentől 39
Ültetett sportterepjáró a Volkswagentől 40
Ültetett sportterepjáró a Volkswagentől 41
Ültetett sportterepjáró a Volkswagentől 42
Ültetett sportterepjáró a Volkswagentől 43
Ültetett sportterepjáró a Volkswagentől 44
Ültetett sportterepjáró a Volkswagentől 45
Ültetett sportterepjáró a Volkswagentől 46
Ültetett sportterepjáró a Volkswagentől 47
Ültetett sportterepjáró a Volkswagentől 48
Ültetett sportterepjáró a Volkswagentől 49
Ültetett sportterepjáró a Volkswagentől 50
Ültetett sportterepjáró a Volkswagentől 51
Ültetett sportterepjáró a Volkswagentől 52
Ültetett sportterepjáró a Volkswagentől 53
Ültetett sportterepjáró a Volkswagentől 54
Ültetett sportterepjáró a Volkswagentől 55
Ültetett sportterepjáró a Volkswagentől 56
Ültetett sportterepjáró a Volkswagentől 57
Ültetett sportterepjáró a Volkswagentől 58
Fotó megosztása:

A Golf R által ihletett autó 22 colos ABT-keréktárcsáit színes aerodinamikai betét varázsolja különlegessé, a rugókat ugyanúgy jégmadárkék színre fújták, mint a karosszériát, az első fékek nyolcdugattyús nyergeket kaptak, az alapmodell króm díszítőelemeit pedig fényes fekete idomokra cserélték.

A sportos megjelenéshez a Golf R 2,0 literes turbómotorjának módosított kivitele társul, 300 lóerő fölötti teljesítménnyel. A váltó hétfokozatú DSG, mint a négy kerék hajtott.

A beltér igazán lenyűgöző jelenség: a négy darab színkódolt Recaro kagylóülést ugyanaz a kék varrás díszíti, mint a váltókart, a biztonsági öveket és a szőnyegeket. A beltér a legújabb divat szerint bőrmentes kivitelű.

A két hátsó ülés között megismételték az első könyöklőt, amelyben nem csak tárolóhelyet, de USB-csatlakozókat is találunk.