Soha nem készült gyorsabb Jaguar E-Type ennél az 1977-es szörnynél, amelyet Fred Cliffe épített, hogy a következő tizenhárom évben folyamatosan versenyezzenek vele, és fejlesszék. 52 futamgyőzelmet és 87 dobogós helyezést szerzett pilótájának, Malcolm Hamiltonnek.

Az autó 2001-ben balesetet szenvedett, majd szétszerelték, és eladták jelenlegi tulajdonosának, aki tökéletesen felújította az 1971-es V12-es E-Type köré  épített versenyautót.

A motor lökettérfogata 7,3 liter. A tizenkét hengeres blokkot nem csak hátrébb, de 15 centivel mélyebbre is építették be, a 760 lóerős motor legnagyobb forgatónyomatéka 922 Nm. Egyedi a váltó és a futómű, a keréktárcsák pedig egyenesen a Le Mans-i Jaguar XJ220 versenyautóról származnak. A fékeket az AP Racing szállítja.

A karosszéria alumínium, üvegszálas műanyag és szénszálas kompozit keveréke. Az első kötény falemezre rögzített titán koptatóelem, a hátsó szárny a Silk Cut Jaguar XJR-9 szénszálas alkatrésze.

Eladó a világ leggyorsabb veterán Jaguarja 2

Az autó tömege 1275kg, álló helyzetből kb. 8 mp alatt gyorsul 240 km/órára, a végsebesség meghaladja a 290 km/órát.