A Panamera után a Cayenne konnektoros hibrid kivitelei is megkapták a nagyobb kapacitású akkumulátort, ami 30 százalékkal nagyobb elektromos hatótávolságot eredményez.

Az eddigi 14,1 kWh helyett 17,9 kWh kapacitással gazdálkodhatnak a tulajdonosok. Ez azt jelenti, hogy a WLTP norma szerinti, városi elektromos hatótávolság a  Cayenne E-Hybrid esetében 48, a Turbo S E-Hybrid esetében 42 kilométerre nőtt.

A változást minden bizonnyal a németországi szabályozás indokolta: így ugyanis mindkét típus megkaphatja az E-rendszámot és az azzal járó, csökkentett mértékű cégautó-adót.

A Cayenne hibrid kivitelei a nyolcfokozatú sebességváltóba integrált, 136 lóerős, 400 Nm forgatónyomatékú villanymotort alkalmaznak. Ez akár 135 km/óra sebességgel tudja hajtani a szabadidőjárművet. A belső égésű komponens a Cayenne E-Hybrid esetében 340 lóerős 3.0 V6-os turbómotor; a rendszerteljesítmény pedig 462 LE. A Cayenne Turbo S E-Hybrid nyolchengeres, négyliteres turbómotorja 550 lóerős, a rendszerteljesítmény 680 LE.

Tovább tiszta a Porsche nagy terepjárója 2

Módosították az E-Charge üzemmódot, amely az akkumulátor menet közbeni töltésére szolgál: mostantól nem 100, hanem az élettartam szempontjából kedvezőbb 80 százalékra tölti a rendszert a motor. A töltési teljesítményt is megnövelték.

Fali töltőről akár 7,2 kW-tal tölthető az autó; a rendszer mostantól figyelembe veszi a háztartás teljes energiafelhasználását, és ügyel, hogy ne terhelje túl a hálózatot.