A SEMA tuningkiállítás koronavírus-kompatibilis helyettesítő rendezvényén, a SEMA360-on mutatkozik be a K5 Blazer-E, a Chevrolet elektromosra átépített veterán terepjárója.

Új szívet kapott az öreg terepjáró 1
Új szívet kapott az öreg terepjáró 2

Új szívet kapott az öreg terepjáró

Új szívet kapott az öreg terepjáró 11
Új szívet kapott az öreg terepjáró 12
Új szívet kapott az öreg terepjáró 13
Új szívet kapott az öreg terepjáró 14
Új szívet kapott az öreg terepjáró 15
Új szívet kapott az öreg terepjáró 16
Új szívet kapott az öreg terepjáró 17
Új szívet kapott az öreg terepjáró 18
Fotó megosztása:

A hajtásról a Chevrolet Bolt 200 lóerős villanymotorja gondoskodik, amely mögé elektronikus vezérlésű, négyfokozatú automata váltót illesztettek. A hajtáslánc többi eleme (a terepváltó, a kardántengely és a hajtótengelyek) érintetlenül maradt, sőt, az autó 90 százalékban eredeti – épp csak sokkal jobban használható.

Új szívet kapott az öreg terepjáró 19

Kivéve persze a belső teret, amelyet szinte teljes egészében kitölt a Chevy Bolt 60 kWh kapacitású, 400 voltos akkumulátora. Ha sorozatgyártású autóról volna szó, nyilván átcsomagolnák az akkukat, így viszont egyszerűen és olcsón konvertálhatták emissziómentessé az autót.

Új szívet kapott az öreg terepjáró 20

Nem ez az első öreg 4×4-es, amelyet a Chevrolet elektromossá épít át: korábban az E-10 pickuppal nyűgözték le a közönséget, és generáltak elképesztő érdeklődést az ügyfelek körében, akik szerettek volna valami hasonlót építeni.

Új szívet kapott az öreg terepjáró 21