A SEMA tuningkiállítás koronavírus-kompatibilis helyettesítő rendezvényén, a SEMA360-on mutatkozik be a K5 Blazer-E, a Chevrolet elektromosra átépített veterán terepjárója.

A hajtásról a Chevrolet Bolt 200 lóerős villanymotorja gondoskodik, amely mögé elektronikus vezérlésű, négyfokozatú automata váltót illesztettek. A hajtáslánc többi eleme (a terepváltó, a kardántengely és a hajtótengelyek) érintetlenül maradt, sőt, az autó 90 százalékban eredeti – épp csak sokkal jobban használható.

Új szívet kapott az öreg terepjáró 2

Kivéve persze a belső teret, amelyet szinte teljes egészében kitölt a Chevy Bolt 60 kWh kapacitású, 400 voltos akkumulátora. Ha sorozatgyártású autóról volna szó, nyilván átcsomagolnák az akkukat, így viszont egyszerűen és olcsón konvertálhatták emissziómentessé az autót.

Új szívet kapott az öreg terepjáró 3

Nem ez az első öreg 4×4-es, amelyet a Chevrolet elektromossá épít át: korábban az E-10 pickuppal nyűgözték le a közönséget, és generáltak elképesztő érdeklődést az ügyfelek körében, akik szerettek volna valami hasonlót építeni.

Új szívet kapott az öreg terepjáró 4