Nyitott ökoszisztéma, innovatív esztétikum, elektromos, intelligens és biztonságos architektúra, több opciós elsődleges energiaszolgáltatás – mostanra a kínai technológiai cégek is megtanulták, hogyan kell szép szavakkal semmit sem mondani.

Már a kínaiak is tudnak olasz luxusautót építeni 1
Már a kínaiak is tudnak olasz luxusautót építeni 2

Már a kínaiak is tudnak olasz luxusautót építeni

Már a kínaiak is tudnak olasz luxusautót építeni

Már a kínaiak is tudnak olasz luxusautót építeni 26
Már a kínaiak is tudnak olasz luxusautót építeni 27
Már a kínaiak is tudnak olasz luxusautót építeni 28
Már a kínaiak is tudnak olasz luxusautót építeni 29
Már a kínaiak is tudnak olasz luxusautót építeni 30
Már a kínaiak is tudnak olasz luxusautót építeni 31
Már a kínaiak is tudnak olasz luxusautót építeni 32
Már a kínaiak is tudnak olasz luxusautót építeni 33
Már a kínaiak is tudnak olasz luxusautót építeni 34
Már a kínaiak is tudnak olasz luxusautót építeni 35
Már a kínaiak is tudnak olasz luxusautót építeni 36
Már a kínaiak is tudnak olasz luxusautót építeni 37
Már a kínaiak is tudnak olasz luxusautót építeni 38
Már a kínaiak is tudnak olasz luxusautót építeni 39
Már a kínaiak is tudnak olasz luxusautót építeni 40
Már a kínaiak is tudnak olasz luxusautót építeni 41
Már a kínaiak is tudnak olasz luxusautót építeni 42
Már a kínaiak is tudnak olasz luxusautót építeni 43
Már a kínaiak is tudnak olasz luxusautót építeni 44
Már a kínaiak is tudnak olasz luxusautót építeni 45
Már a kínaiak is tudnak olasz luxusautót építeni 46
Már a kínaiak is tudnak olasz luxusautót építeni 47
Már a kínaiak is tudnak olasz luxusautót építeni 48
Fotó megosztása:

A Dongfeng autógyártó Voyah nevű márkájának i-Land tanulmányautójáról pontosan ennyit lehet tudni: semmit. Illetve az bizonyos, hogy elektromos hajtásláncot alkalmaz, valamint állítólag 3. szintű autonóm közlekedésre képes, méghozzá a saját fejlesztésű ESSA intelligens elektromos architektúrának, az EIC technológiának, valamint a WindLink 4.0 intelligens hálózati csatlakozásnak köszönhetően. Nyilván.

Már a kínaiak is tudnak olasz luxusautót építeni 49

A látvány szerencsére több ponton is magáért beszél. Nem igényel magyarázatot például az anyósülés helyére beszerelt puff, egyrészt, mert a Volvo is csinált már ilyet, másrészt, mert logikus a funkciója. Teljességgel eredeti ötlet, hogy a szellőzést a közép- és padlókonzol ívének peremén szájharmonika-szerűen elhelyezett nyílások segítségével oldották meg.

Már a kínaiak is tudnak olasz luxusautót építeni 50

Ötletes a kormánykerék agyába integrált érintőképernyő (feltételezzük, hogy a légzsák a tetőből nyílik le), a műszerfal kárpitjába süllyesztett, rejtett klímakijelző sem elcsépelt ötlet még, az pedig rejtély, hogy a padlókonzol dupla szárnyas kezelőpaneljére felírt évszaknevek a menetstabilizáló elektronika üzemmódjait, vagy inkább hangulatvilágítást vezérelnek.

Már a kínaiak is tudnak olasz luxusautót építeni 51

A padlót fapanel borítja, oldalanként csak egy, ám annál szélesebb ajtót találunk, amely felfelé nyílik, a küszöb mégsem olyan vastag és magas, mint a nagy példaképen volt. A keréktárcsák rajzolata ugyanolyan különleges, mint a megvilágított orrdísz.