Nyolcfokozatú, olajfürdős duplakuplungos sebességváltóval tette izgalmasabbá sportautóját a Hyundai. Az N DCT egység csak a Performance csomag mellé rendelhető, azaz a kétliteres turbómotornak csak a megnövelt teljesítményű verziója kaphatja meg.

Még pengébb a Hyundai kompakt sportautója 1
Még pengébb a Hyundai kompakt sportautója 2

Még pengébb a Hyundai kompakt sportautója

Még pengébb a Hyundai kompakt sportautója

Még pengébb a Hyundai kompakt sportautója 15
Még pengébb a Hyundai kompakt sportautója 16
Még pengébb a Hyundai kompakt sportautója 17
Még pengébb a Hyundai kompakt sportautója 18
Még pengébb a Hyundai kompakt sportautója 19
Még pengébb a Hyundai kompakt sportautója 20
Még pengébb a Hyundai kompakt sportautója 21
Még pengébb a Hyundai kompakt sportautója 22
Még pengébb a Hyundai kompakt sportautója 23
Még pengébb a Hyundai kompakt sportautója 24
Még pengébb a Hyundai kompakt sportautója 25
Még pengébb a Hyundai kompakt sportautója 26
Fotó megosztása:

Ez eddig 275 lóerős volt, mostantól viszont már 280-at tud; ezzel párhuzamosan a korábbi 6,1-ről 5,9 másodpercre javult a típus 0-100 km/órás gyorsulási szintideje. A végsebesség 250 km/óra, ugyanúgy, mint a változatlanul 250 lóerős, csak kézi váltóval kérhető alapverzió esetében.

Még pengébb a Hyundai kompakt sportautója 27

Megmaradt az eddigi elektronikus vezérlésű, adaptív felfüggesztés, ám áthangolták a csillapítást és a kormányművet is. A Performance csomaghoz részlegesen önzáró differenciálmű és nagyobb átmérőjű első féktárcsa tartozik.

A mérnökök nem csak a teljesítmény növelésére, hanem a tömeg csökkentésére is ügyeltek. Így rendelhető 19 colos kovácsolt alufelni, amelynek négy darabja 14,4 kilogrammal nyom kevesebbet, mint az azonos méretű, de öntött kerék. Szintén könnyebb, bár csak 2,2 kilogrammal az első ülések helyére rendelhető N Light sportülés; a bőr-Alcantara kárpitozású darab integrált fejtámaszát megvilágított N logó díszíti.

Még pengébb a Hyundai kompakt sportautója 28

Az i30 N ferdehátú és Fastback kivitelben is elérhető lesz, ám valamiért csak az előbbihez kínálnak egy sor fejlett vezetőtámogató (holttérfigyelő, illetve ütközéselkerülő) funkciót.