M, mint Modificata: a Ferrari Portofino M az eredeti keménytetős kabrió erősen átdolgozott verziója. A 3,8 literes V8-as turbómotor az eddigi 600 helyett 620 lóerős, legnagyobb forgatónyomatéka pedig 760 Nm, de nem ám mindig: a Ferrari úgy állította be a motorvezérlést, hogy ahogy egyre feljebb kapcsol a (szintén új fejlesztésű) nyolcfokozatú, dupla kuplungos automata váltó, úgy nő folyamatosan a rendelkezésre álló forgatónyomaték.

Már versenypályán is helytáll a Ferrari kabriója 1
Már versenypályán is helytáll a Ferrari kabriója 2

Már versenypályán is helytáll a Ferrari kabriója

Már versenypályán is helytáll a Ferrari kabriója

Már versenypályán is helytáll a Ferrari kabriója 11
Már versenypályán is helytáll a Ferrari kabriója 12
Már versenypályán is helytáll a Ferrari kabriója 13
Már versenypályán is helytáll a Ferrari kabriója 14
Már versenypályán is helytáll a Ferrari kabriója 15
Már versenypályán is helytáll a Ferrari kabriója 16
Már versenypályán is helytáll a Ferrari kabriója 17
Már versenypályán is helytáll a Ferrari kabriója 18
Fotó megosztása:

Így a felső fokozatok hosszabbak lehettek, ami jót tesz a fogyasztásnak és a zajkomfortnak, az alsókban pedig könnyen és gyorsan pörög fel a motor, így dinamikusabban vezethető az autó. A Portofino M másik újdonsága a Race (verseny) üzemmód, amely eddig nem volt elérhető a túraautón.

Nem csak műszakilag módosult a kabrió: a légbevezető nyílások átdolgozásával tovább csökkentették az autó légellenállását, elöl új a hűtőmaszk rácsozata, hátul pedig új, kompaktabb lökhárítót szereltek fel, köszönhetően a szintén vadonatúj, helytakarékosabb kipufogónak.

Már versenypályán is helytáll a Ferrari kabriója 19

Átrajzolták a diffúzort, és mivel most már önálló elemként illesztik bele a lökhárítóba, akár szénszálas kompozitból is gyártható, ha az ügyfél úgy szeretné.

Az utastér kialakítása, illetve a multimédiás és vezetőtámogató funkciók nem változtak érdemben.

a videó a hirdetés után indul