2017-ben jelent meg a Stonic, a Kia kis szabadidő-autója, melyből eddig 150 ezer darab talált gazdára, ezzel pedig a negyedik legsikeresebb modell a palettájukon. A verseny azonban erős ebben a kategóriában, így a Stonicnak is szüksége volt egy kis frissítésre, melynek nyomait a külsőn nagyítóval kell keresni.

Mindössze néhány újabb szín került a kínálatba, új mintázatú keréktárcsák közül lehet válogatni és LED-es első lámpák is elérhetőek az autóhoz. A beltérben a 8 colos központi érintőképernyő az újdonság.

A Kia Stonic legnagyobb újdonsága azonban kétség kívül a 48 voltos hibrid rendszer. Ugyan önállóan nem képes az autó mozgatására, de a fékenergiát 48 V-os akkujába gyűjti, majd a szíjhajtású generátor gyorsításkor besegít az 1,0 literes, háromhengeres T-GDi motornak. Az ezres turbómotor 100 és 120 lóerős változatban elérhető, a 7 sebességes, duplakuplungos váltóval szerelt verzió csúcsnyomatéka 200 Nm.

A Stonicot különböző biztonsági rendszerekkel is alaposan ellátták. Sávtartó rendszer, adaptív tempomat, holttér- és keresztforgalom figyelő rendszer is elérhető.