Az Arctic Trucks nagykerekű terepjáró átépítései meghozták a világhírnevet az izlandi tuningműhelynek, érdemi pénzt viszont nem az egyedi munkákból, hanem az olyan együttműködésekből keres a cég, mint amit a Nissannal kötött.

A Navara AT32 nagy siker volt, úgyhogy idén februártól folytatják a szériát, de megújult tartalommal.

Megújult a Nissan kalandorautója 1
Megújult a Nissan kalandorautója 2

Megújult a Nissan kalandorautója

Megújult a Nissan kalandorautója

Megújult a Nissan kalandorautója 11
Megújult a Nissan kalandorautója 12
Megújult a Nissan kalandorautója 13
Megújult a Nissan kalandorautója 14
Megújult a Nissan kalandorautója 15
Megújult a Nissan kalandorautója 16
Megújult a Nissan kalandorautója 17
Megújult a Nissan kalandorautója 18
Fotó megosztása:

Az acél fenékvédő lemezt például alumíniumra cserélték, kontúrjainak módosításával még hatékonyabban óvja az autó érzékeny részeit.

Az abroncsok is újak, a Nokian gumik jobb gördülési ellenállással csökkentik a fogyasztást és a menetzajt, anélkül, hogy le kellene mondani a terepalkalmasságról.

A keréktárcsán nem egy, hanem két szelepet találunk, így pontosabban és gyorsabban szabályozható a nyomás (az egyikre felteszed a nyomásmérőt, a másikon keresztül ereszted / pumpálod a levegőt) – ez fontos, ha eltérő minőségű nehéz terepeken szeretnéd használni az autót.

Megújult a Nissan kalandorautója 19

A kerékívtoldatok, a Bilstein terepfutómű változatlanul került át az előző szériából.

Opcióként elektronikus vezérlésű első differenciálzárat vehetünk az autóhoz, és szintén feláras (de kihagyhatatlan) extra a gázlómélységet 800 milliméterre növelő sznorkel.