A “dolgok internetje” ma már átsző mindent, és megkerülhetetlen a közlekedésben is. Ezért néztük meg a helyszínen, a CES elektronikai kiállításán, milyen lehet a számítástechnika által végképp átformált autózás a jövőben.
A Chyrsler az egyike a Fiat tulajdonban döglődő, régi nagy márkáknak, és a közelmúlt típusait elnézve úgy tűnt, nincs messze a szomorú vég. A CES 2020-as elektronikai kiállításon viszont feltűnő jel mutatta, hogy terveznek az amerikai gyártóval az FCA-nál. Csúnya is lenne veszni hagyni, ha már a névnek ez a cég adja a középső betűjét.
A bemutatott Chrysler Airflow Vision azért csak halvány ígéret, kissé lélektelennek tűnik, ami hozza a szokásos koncepciók bevett paneljait. A név egy 1930-as luxustípus előtt tiszteleg, és azt hivatott megmutatni, milyen lesz a jövő luxusa kívül-belül.

A messzi jövőből jött az autó, már ami a megvalósítást illeti, egyszerű műanyag héj, pár nem túl eredeti ötlettel
A jövő luxusát pedig a Chrysler is úgy képzeli el, mint minden más gyártó, sarkokba tolt, hatalmas kerekek, nagy, nyitott teret kínáló utastér és persze digitális kijelzők mindenütt.
Elvileg négy utas kapna helyett az Airflow gyomrában, fejedelmi kényelemben, de ami a legfontosabb, mindenki kap külön táblagépszerű képernyőt, amin kedvére játszhat, nézheti a navigációt, nyomkodhatja a klímát, satöbbi.

Még van benne kormány is, nem túl progresszív
A hajtásláncról még nincs információ, csak annyit tudunk, hogy a Chrysler Pacifica PHEV adja a platformot, a mai közhangulatot elnézve pedig borítékolható az elektromos hajtás, mernének mást mondani a Fiatnál.

Azért a tanulmány megszületési jelzi, vannak tervek a Chrysler márkával

Hordónyi kereket sejtet az Airflow