Alig változott az Audi kis sportkombija 1
Alig változott az Audi kis sportkombija 2

Alig változott az Audi kis sportkombija

Alig változott az Audi kis sportkombija 12
Alig változott az Audi kis sportkombija 13
Alig változott az Audi kis sportkombija 14
Alig változott az Audi kis sportkombija 15
Alig változott az Audi kis sportkombija 16
Alig változott az Audi kis sportkombija 17
Alig változott az Audi kis sportkombija 18
Alig változott az Audi kis sportkombija 19
Alig változott az Audi kis sportkombija 20
Fotó megosztása:

Két évvel ezelőtt mutatta be az RS4 új generációját az Audi, most pedig eljött a ráncfelvarrás ideje. Illetve dehogy jött, ráért volna még a gyár, de időközben megújult az A4 alapmodell, úgyhogy a csúcsverziót is hozzá kellett igazítani.

Alig változott az Audi kis sportkombija 21
Alig változott az Audi kis sportkombija 22

Ahogy a mezei A4-nél, itt is egyszerűbb lett az orrkialakítás. Eltűnt a kis ficak a fényszórók belső sarkából, és ezzel együtt a ködfényszórók házából is törölték a légbeömlőt. Hátul a fényszórók szaggatott LED-sávjának a mintázata köszön vissza, érdemi változás nem történt.

Alig változott az Audi kis sportkombija 23
Alig változott az Audi kis sportkombija 24

Az utastérben az új multimédiás rendszer a legnagyobb (illetve az egyetlen) változás. Nagyobb lett a képernyő, és eltűnt a forgó-nyomó kapcsoló a váltókar elől. Mostantól csak a monitor megérintésével vezérelhető a rendszer, a tárcsa helyére fedeles rekesz került, viszont a váltókar teteje továbbra is puha és széles, csuklótámasztós kialakítású.

Alig változott az Audi kis sportkombija 25
Alig változott az Audi kis sportkombija 26

A motor ugyanaz, mint eddig: a 2,9 literes turbómotor 450 lóerőt és 600 Nm-t állít elő, az autó 4,1 mp alatt gyorsul 100 km/órára.

Ha videón is megnéznéd a megújult Audi RS4-est, kattints ide!