Bár mértéktartóbb dízelmotoros változat is elérhető a Mercedes-Benz G-osztályból, az eladások nagyját mégis a terepre kevésbé ajánlott, V8-as motorral szerelt modellek, de leginkább az AMG által tuningolt változatok adják. Az ikonikus terepjáró minden elemében megújult, csupán a formája maradt a régi. Idő közben munkagépből státuszszimbólum lett és ezzel együtt megjelentek az olyan tuningcégek feldolgozásai, mint a Brabus, akik újabb limitált szériákkal álltak elő.

800 lóerős behemótot épített a Brabus a G-osztályból 1
800 lóerős behemótot épített a Brabus a G-osztályból 2

800 lóerős behemótot épített a Brabus a G-osztályból

800 lóerős behemótot épített a Brabus a G-osztályból

800 lóerős behemótot épített a Brabus a G-osztályból 16
800 lóerős behemótot épített a Brabus a G-osztályból 17
800 lóerős behemótot épített a Brabus a G-osztályból 18
800 lóerős behemótot épített a Brabus a G-osztályból 19
800 lóerős behemótot épített a Brabus a G-osztályból 20
800 lóerős behemótot épített a Brabus a G-osztályból 21
800 lóerős behemótot épített a Brabus a G-osztályból 22
800 lóerős behemótot épített a Brabus a G-osztályból 23
800 lóerős behemótot épített a Brabus a G-osztályból 24
800 lóerős behemótot épített a Brabus a G-osztályból 25
800 lóerős behemótot épített a Brabus a G-osztályból 26
800 lóerős behemótot épített a Brabus a G-osztályból 27
800 lóerős behemótot épített a Brabus a G-osztályból 28
Fotó megosztása:

Jól felismerhetőek a Brabus Black Ops 800 és a Shadow 800 modellek, hiszen előbbi fekete színben, utóbbi sötétszürkében nyomul a belső sávban. Mindkét modell megkapja a Brabus Widestar készletet, mely 10 centivel szélesíti ki a karosszériát, ami alá 23 colos méretű, kovácsolt Brabus Monoblock F felnik kerülnek. Plusz elemeket kap a motorháztető és a lökhárítók is nagyobbak a Brabus G-osztályán, valamint kiegészítették a LED világítást a tetőre szerelhető lámpákkal.

800 lóerős behemótot épített a Brabus a G-osztályból 29

A beltérben mindenhol fekete bőr található, amit fényes fekete dekorbetétekkel és feketére fújt szellőzőkkel hoznak harmóniába. A sportos hangulatért piros hangulatvilágítás és nagy mennyiségben felfedezhető piros cérna felel, valamint az alumínium pedálok. Ezekből a modellekből csupán 10 darab készül, ezt kis plakett jelzi a műszerfalon.

800 lóerős behemótot épített a Brabus a G-osztályból 30

A 4 literes, biturbó V8-as motor itt 789 lóerőt teljesít, ez 4,1 másodperc alatt gyorsítja 100-ra a behemót G-osztályt, aminek végsebessége 240 km/óránál elektronikusan korlátozott. Cserébe addig a Brabus kipufogórendszerén keresztül jóval hangosabban szól a nyolchengeres.