A Volvo Polestar utcai sportmodellek legendásak voltak a maguk korában. A Polestar azonban ma már villanyautókat gyárt, a Volvo pedig ökobajnoki címre tör, ráadásul 180 km/órás végsebességgel senkinek nem kellene egy vérbeli sportautó. A technológia és a kereslet viszont adott, ezért a Cyan Racing (egykor Polestar) és a Lynk & Co (a Volvo társmárkája) egy 528 lóerős közúti versenyautót épít.

Kínai márka veszi át a Volvo helyét 1
Kínai márka veszi át a Volvo helyét 2

Kínai márka veszi át a Volvo helyét

Kínai márka veszi át a Volvo helyét

Kínai márka veszi át a Volvo helyét 19
Kínai márka veszi át a Volvo helyét 20
Kínai márka veszi át a Volvo helyét 21
Kínai márka veszi át a Volvo helyét 22
Kínai márka veszi át a Volvo helyét 23
Kínai márka veszi át a Volvo helyét 24
Kínai márka veszi át a Volvo helyét 25
Kínai márka veszi át a Volvo helyét 26
Kínai márka veszi át a Volvo helyét 27
Kínai márka veszi át a Volvo helyét 28
Kínai márka veszi át a Volvo helyét 29
Kínai márka veszi át a Volvo helyét 30
Kínai márka veszi át a Volvo helyét 31
Kínai márka veszi át a Volvo helyét 32
Kínai márka veszi át a Volvo helyét 33
Kínai márka veszi át a Volvo helyét 34
Fotó megosztása:

A program alapját a Lynk & Co versenyautója adja, amellyel a márka a 2019-es WTCC szériában fog indulni. Egyelőre nem tudni, mikor kerülhet forgalomba a nagy teljesítményű modell – még az sem biztos, hogy érdemes gyártásba venni, hiszen a Lynk & Co presztízse és vásárlóközönsége nem feltétlenül teszi életképessé az autót – a fejlesztésből azonban még bármi lehet.