Nagyobb teljesítménnyel, átdolgozott futóművel és extra felszereltséggel jön a Panamera modellek új sportverziója.

A Panamera és a Panamera Sport Turismo kivitelek egyaránt megkapják azt a GTS csomagot, amely látványos optikai és menetdinamikai előnyöket jelent az alapverziókhoz képest.

Még sportosabb a Porsche túraautója 1
Még sportosabb a Porsche túraautója 2

Még sportosabb a Porsche túraautója

Még sportosabb a Porsche túraautója

Még sportosabb a Porsche túraautója 14
Még sportosabb a Porsche túraautója 15
Még sportosabb a Porsche túraautója 16
Még sportosabb a Porsche túraautója 17
Még sportosabb a Porsche túraautója 18
Még sportosabb a Porsche túraautója 19
Még sportosabb a Porsche túraautója 20
Még sportosabb a Porsche túraautója 21
Még sportosabb a Porsche túraautója 22
Még sportosabb a Porsche túraautója 23
Még sportosabb a Porsche túraautója 24
Fotó megosztása:

A motor egy 4,0 literes, turbós V8-as, 460 lóerővel és 620 Nm-rel – ez 10 lóerővel, illetve 100 Nm-rel több, mint korábban. A részecskeszűrős benzinmotor 4,1 másodperc alatt repíti százra az autót, amely aztán 15,4, illetve 15,6 mp alatt gyorsul 200-ra; a Panamera 292, a Grand Turismo 289 km/órára képes.

Alapfelszerelés a Sport Chrono csomag és a sportkipufogó, az összkerékhajtás és a nyolcfokozatú duplakuplungos váltó.

Még sportosabb a Porsche túraautója 25

A 100 mm-rel ültetett futómű légrugós, az adaptív lengéscsillapító feszesebb beállításokat kapott. A fékek elöl 390, hátul 365 mm-esek.

Optikailag elöl és hátul elhelyezett fekete betétek, 20 colos keréktárcsák, az utastérben alumínium és fekete Alcantara határozza meg az autót. A fűthető Alcantara sportkormány szintén alapáras, de felárért egy sor egyedi optikai és funkcionális kiegészítő rendelhető az autóhoz.

Még sportosabb a Porsche túraautója 26

Ahogy minden Panamerában, a GTS-ekben is digitális a műszerfal, kérhetők vezetőtámogató rendszerek és akár hátsókerék-kormányzás is. Most először kap a Panamera család head-up kijelzőt.